کد خبر : 212177 تاریخ : ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۸ مهر - 10:15
اولین مربی لژیونر عربستان معرفی شد رسانه های عرب زبان از عقد قرارداد ستاره سابق فوتبال عربستان به عنوان سرمربی جوانان اینترناسیونال برزیل خبر دادند.

نوآوران آنلاین- در شرایطی که فوتبال عربستان همچنان در حسرت داشتن یک ستاره لژیونر در فوتبال خارج از این کشور می سوزد رسانه عرب زبان حاشیه خلیج فارس از امضای قرارداد ستاره سال های نه چندان دور فوتبال ملی عربستان به عنوان اولین مربی لژیونر سعودی خبر دادند.
محمد عبدالجواد بازیکن سابق فوتبال عربستان متولد 1962 سابقه بازی در الاهلی همچنین تیم ملی این کشور به عنوان مدافع چپ طی سال های 1984 تا 1994 را در کارنامه دوران فوتبال خود دارد. او در دو جام ملت های آسیا 84 و 88 این بازیکن با عربستانی ها قهرمان آسیا شد ضمن این که در جام جهانی 1994 آمریکا نیز طعم صعود از مرحله گروهی را چشید تا یکی از سرشناس ترین ستاره های این کشور لقب بگیرد.

عبدالجواد که سال ها خارج از عربستان سکونت داشت به تازگی به عنوان سرمربی جوانان اینترناسیونال میناس یکی از باشگاه های مطرح دسته اولی برزیل منصوب و معرفی شد تا همین اتفاق سر و صدای زیادی در محافل خبری عربستان و حاشیه خلیج فارس به راه بیاندازد. توئیت های متفاوت از سوی چهره های مطرح سعودی نشان از ذوق زدگی بسیار بالای عربستانی ها به خاطر موفقیتی است که عبدالجواد در تبدیل شدن به اولین مربی لژیونر این کشور به دست آورده است.