کد خبر : 212169 تاریخ : ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۸ مهر - 09:53
فرکی اینگونه فشار را از روی تیمش برای بازی با پرسپولیس برداشت سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران معتقد است که دیدار امروز مقابل پرسپولیس برای آن ها بازی مرگ و زندگی نیست.او می‌گوید بازیکنانش برای اینکه امتیاز لازم در این بازی را به دست بیاورند خواهند جنگید.

نوآوران آنلاین- حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد تقابل شاگردانش و پرسپولیس در هفته هفتم می تواند اتفاقات جالبی را رقم بزند. این دیدار امروز و در حالی برگزار می‌شود که ورزشگاه آزادی خالی از تماشاگر خواهد بود چون هواداران تیم سرخپوش پایتخت محروم هستند و حق حضور در ورزشگاه آزادی را ندارند. اما حسین فرکی در خصوص این بازی گفت: «قطعاً این را می دانیم که پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترامی است اما بازیکنان من هم جوان و دارای انگیزه های متفاوتی هستند و ما برای کسب همه امتیازات این بازی می‌جنگیم.»

او اضافه کرد: «شاید این طور به نظر بیاید که تیم من در خط دفاع دارای مشکلاتی شده ولی در خط حمله، تیم قدرتمندی هستیم و تلاش کردیم در روزهای گذشته روی عملکرد مدافعان و دروازه‌بان ها هم بیشتر کار کنیم تا گل های آسان نخوریم. از سوی دیگر به بازیکنانم در همه خطور اعتماد و اعتقاد کامل دارم و معتقدم جوانان تیم به همراه بازیکنان باتجربه می توانند ما را سربلند کنند.»

سرمربی پیکان در خصوص نقاط ضعف و قوت پرسپولیس نیز گفت: «من برای تیم مقابل احترام زیادی قائل هستم اما به صورت طبیعی حریف را به خوبی می شناسم و آنها را بارها آنالیز کردیم. امیدوارم مقابل پرسپولیس از اول کار، یک بازی خوب و مطمئن را به نمایش بگذاریم و در وهله دوم به دنبال کسب بهترین نتیجه برویم. برای ما این دو موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است اما به این دیدار به عنوان بازی مرگ و زندگی نگاه نمی‌کنیم زیرا همچنان در اوایل فصل هستیم و همه تیم ها برای جبران امتیازات از دست رفته یا کسب امتیازات بیشتر زمان کافی در اختیار دارند.»