کد خبر : 212031 تاریخ : ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۳ مهر - 15:15
برنامه سران بحرینی برای دیدار مقابل ایران؛ همه چیز رایگان شد آخرین تمرین تیم ملی بحرین پیش از دیدار با ایران در حالی با حضور میهمانان ویژه‌ برگزار شد که طی آن برخی سران و مقامات این کشور تلاش مضاعفی برای افزایش ملی‌پوشان بحرینی داشتند.

نوآوران آنلاین-تیم ملی فوتبال ایران امشب از ساعت ۲۰ به وقت تهران باید در منامه و در ورزشگاه ملی بحرین به مصاف شاگردان «هلیو سوسا» برود. دیداری که در چارچوب مرحله دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین به انجام می‌رسد.

طبق آخرین اخبار، بلیت این مسابقه برای هواداران بحرینی رایگان شده است و حتی قرار شده تا در نقاط مختلف منامه وسایل نقلیه رایگان برای رساندن هواداران به ورزشگاه قرار داده شود. رسانه‌های بحرینی نیز با به راه انداختن هشتگ‌هایی در فضای مجازی، قصد دارند تا هواداران را برای دیدن این مسابقه از نزدیک ترغیب کنند. 

ناصر بن حمد علی خلیفه، رئیس کمیته المپیک بحرین و یکی از افراد خاندان سلطنتی که رئیس گارد سلطنتی نیز به حساب می‌آید در آخرین تمرین بحرین پیش از دیدار با ایران حاضر شد و برای بازیکنان صحبت کرد و آنها را برای پیروزی در این مسابقه شوراند. او همچنین به طور جداگانه با کادر فنی بحرین نیز جلسه گذاشت. این آقازاده ۳۲ ساله با لباس شماره ۱۳ تیم ملی بحرین در تمرین حاضر شده بود.

عبدالله یوسف هلال مهاجم ۲۶ ساله بحرین که ستاره اصلی غواصان مروارید هم به حساب می‌آید بعد از پایان تمرین با ناصر بن حمد علی خلیفه دیدار خصوصی داشت و لباس تیم اسپارتاپراگ را به او هدیه داد. هلال تنها لژیونر اروپایی بحرین به حساب می آید و با اسلاویا در لیگ قهرمانان اروپا حاضر است.

علی بن خلیفه رئیس فدراسیون فوتبال بحرین نیز دیگر میهمان تمرین آخر بحرینی‌ها بود. او در حاشیه تمرین گفت: در دیدار مقابل ایران باید هواداران تیم ملی بحرین را حمایت کنند تا بازیکنان با تمام قوا وارد زمین شوند. درست است که ایران صدرنشین گروه و تیم اول آسیا در رده بندی فیفا است اما این فوتبال است و می‌توان با تلاش و برنامه‌ریزی در بازی‌های بزرگ نتیجه گرفت. تیم ملی شرایط خوبی دارد و از سوی وزرات ورزش نیز حمایت خوبی شده است. اکنون نوبت بازیکنان است تا با تلاش و پشتکار ورزش بحرین را سربلند کنند.

اسماعیل عبداللطیف بعد از آزمایشات نهایی که روی پای مصدومش انجام شد مشخص شد که به بازی با ایران نمی‌رسد تا مهمترین غایب سوسا برای این دیدار باشد. الباقی نفرات در تمرین حاضر بودند و با لباس یک دست آبی تمرین سبکی را انجام دادند.