کد خبر : 212018 تاریخ : ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۳ مهر - 14:00
معروف: باید این تورنمنت را فراموش کنیم و به فکر انتخابی المپیک باشیم کاپیتان تیم ملی والیبال ایران اعتراف کرد این تیم نتوانست در جام جهانی ژاپن بهترین عملکردش را نشان دهد.

نوآوران آنلاین- تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود از رقابت‌های جام‌جهانی والیبال ۲۰۱۹ ژاپن به مصاف لهستان رفت و سه بر صفر باخت. سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران بعد از پایان تلخ جام جهانی برابر ایران و شکست مقابل لهستان گفت: ما متاسفانه در این رقابت ها نتوانستیم بهترین عملکردمان را نشان دهیم. تابستان بسیار طولانی داشتیم و نتوانستیم به خوبی آن را به پایان ببریم. بعد از 3 ماه باید برای انتخابی المپیک خودمان را آماده کنیم. باید این تورنمنت را فراموش کنیم و به فکر بازیهای آینده باشیم.

ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران نیز بعد از این باخت گفت:‌ اول از همه به تیم ملی لهستان تبریک می گویم که توانست عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها را به دست بیاورد. خیلی چیزها باید از این دیدار یاد بگیریم چون برابر یکی از بهترین تیم های جهان بازی داشتیم. شاید به خاطر بازیهای زیادی خسته بودیم و شاید هم در دقایق زیادی از بازی تحت تاثیر تیم رقیب قرار گرفتیم. بعضی از بازیکنان جوان من نیز خیلی خسته بودند و به همین خاطر در این دیدار ضعیف ظاهر شدیم. امروز ما این فرصت را داشتیم که برابر یکی از بهترین تیم های جهان بازی کنیم اما انرژی لازم برای نشان دادن توانایی های خودمان را نداشتیم. بعضی از بازیکنان من مصدومیت جزئی داشتند. بعضی هم تجربه کافی ندارند و بعضی ها هم آمادگی لازم برای حضور در این رقابت ها را نداشتند. این بازی مهم بود چون لهستان جشن نایب قهرمانی خود را گرفت