کد خبر : 211879 تاریخ : ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۱ مهر - 14:03
یک خبر خوب از دل چند تصویر؛ سه ستاره ایران به بازی مقابل بحرین می‌رسند سه بازیکن تیم ملی ایران که مقابل کامبوج مصدوم شده بودند در آخرین تمرین پیش از سفر به منامه حضور داشتند و بدون مشکل تمرین کردند.

نوآوران آنلاین-آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از سفر به منامه برای دیدار با بحرین انجام شد و بازیکنان در فضایی شاد زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی انجام دادند. قرار است بعد از ظهر امروز ملی‌پوشان با پرواز چارتر راهی منامه شوند و فردا نیز آخرین جلسه تمرینی خود را به انجام برسانند.

در بازی برابر کامبوج سردار آزمون، مرتضی پورعلی گنجی و رامین رضاییان دچار آسیب دیدگی‌هایی شدند و نگرانی‌هایی بابت حضورشان در بازی برابر بحرین وجود داشت. با این حال تصاویری که از آخرین تمرین تیم ملی در تهران منتشر شده نشان می‌دهد که هر سه نفر بدون مشکل با الباقی نفرات تمرین کردند و مشکلی بابت همراهی تیم ملی در بازی سه شنبه مقابل بحرین نخواهند داشت.

اشکان دژاگه هافبک باتجربه تیم تراکتور مهمترین غایب تیم ملی برای دیدار مقابل بحرین خواهد بود.

تیم‌های بحرین و ایران در چارچوب دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین سه شنبه شب از ساعت ۲۰ به وقت تهران در ورزشگاه ملی بحرین به مصاف هم خواهند رفت.