کد خبر : 211874 تاریخ : ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۱ مهر - 12:40
برزیل یک گام تا قهرمانی جام جهانی والیبال تیم ملی والیبال برزیل با پیروزی مقابل لهستان، در آستانه قهرمانی در جام جهانی قرار گرفت.

نوآوران آنلاین-نهمین روز جام جهانی والیبال، امروز (یکشنبه) با مسابقه حساس تیم‌های اول و دوم جدول پیگیری شد. در این بازی زیبا و نفس‌گیر، برزیل با نتیجه سه بر ۲ از سد لهستان گذشت.ست اول با پیروزی ۲۵ بر ۱۹ لهستان به پایان رسید، اما برزیل در ست‌های دوم و سوم با امتیازات ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۹ پیروز شد. ست چهارم دوباره نوبت قدرت‌نمایی لهستان بود که با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به برتری دست یافت تا کار به ست پنجم کشیده شود. در نهایت این برزیل بود که با پیروزی ۱۵ بر ۱۱ در ست پنجم، برنده مسابقه شد.

با این نتیجه، برزیل با ۹ برد و ۲۶ امتیاز تنها تیم بدون باخت مسابقات و صدرنشین جدول رده‌بندی است. لهستان هم که نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده این تیم است، با ۷ برد و ۲۲ امتیاز در رده دوم قرار دارد. در صورتی که برزیل در یکی از دو بازی باقی‌مانده خود با هر نتیجه‌ای پیروز شود، جام قهرمانی مسابقات را از آن خود خواهد کرد. لهستان هم باید در انتظار شکست برزیل در هر دو مسابقه باشد تا شاید قهرمانی را از این تیم برباید.

در دو روز باقی‌مانده از جام جهانی، برزیل با ژاپن و ایتالیا روبرو می‌شود و لهستان باید به مصاف کانادا و ایران برود.

چهاردهمین دوره جام جهانی والیبال از ۹ تا ۲۳ مهر در سه شهر فوکوکا، ناگانو و هیروشیما ژاپن برگزار می‌شود.

تیم ملی ایران از ساعت ۱۳:۵۰ در نهمین بازی خود به مصاف ژاپن خواهد رفت.