کد خبر : 211862 تاریخ : ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۱ مهر - 11:26
در دیدار رئیس کمیته امداد با استاندار کرمانشاه مطرح شد: تفاهم‌ کمیته امداد با دولت برای اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان به محرومیت‌زدایی مناطق مختلف رئیس کمیته امداد با اشاره به تفاهم‌نامه با دولت برای ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به محرومیت‌زدایی مناطق مختلف، گفت: با پیشنهاد استاندار کرمانشاه، مسکن اجتماعی به نیازمندان با اولویت به مددجویان کمیته امداد واگذار می‌شود.

نوآوران آنلاین-به گزارش سایت خبری کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری در دومین روز سفر به استان کرمانشاه با هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه دیدار کرد.

 
وی در این دیدار با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری با دولت به منظور اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت‌زدایی مناطق محروم، گفت: این تفاهم‌نامه در چندین سرفصل حمایتی همچون تعمیرات منازل مسکونی روستایی، خرید لوازم سرمایشی و گرمایشی برای نیازمندان و ... منعقد شده است.
 
استاندار کرمانشاه نیز در ادامه این دیدار با بیان اینکه در قالب مسکن اجتماعی، دولت متعهد شده ۲ هزار مسکن شهری و هزار مسکن روستایی برای خانوارهای فاقد مسکن کرمانشاهی بسازد، تاکید کرد: در صورتی که کمیته امداد مددجویان فاقد مسکن خود را به استانداری معرفی کند، استانداری اولویت ظرفیت مسکن اجتماعی را به مددجویان تحت حمایت این نهاد خواهد داد.
 
هوشنگ بازوند تصریح کرد: همچنین دولت چندین واحد مسکن مهر در بهترین نقطه شهر کرند غرب دارد که در صورت تقاضای کمیته امداد طبق شرایط بانکی آسان این واحدها به مددجویان کمیته امداد واگذار می شود.
 
بازوند خاطرنشان کرد: همچنین هفت هزار هکتار زمین برای ساخت منزل مسکونی در شهر سرپل ذهاب برای ساخت منزل برای مستاجرین زلزله‌زده داریم که در صورت درخواست کمیته امداد بخشی از این سهمیه نیز به مددجویان اختصاص داده می‌شود.