نوآوران آنلاین-به گزارش روابطعمومی بانک صادرات ایران، سیدجعفر صدری در گفتگو با بورسنیوز گفت: کارمزدهای فعلی برای بانکها هزینه محسوب شده در حالی که الگوی اصلی این است که دریافتکنندگان خدمت یعنی مشتریان باید کارمزد دریافت خدمات را پرداخت کنند.
وی اضافه کرد: یکی از چالشهای مشتریان بانکی ارائه تعدد اپلیکیشنهای موبایلی از سوی بانک اصلی آنهاست که بانک صادرات برای رفع این مشکل و کاهش نصب اپلیکیشنهای متعدد بر روی گوشی مشتریان خود، پیشخوان «صاپ» را ارائه کرده است تا مشتریان با نصب یک اپلیکیشن واحد، خدمات متنوعی را که بهزودی توسعه نیز یافته و امکانات بیشتری را نیز در اختیار آنها میگذارد، دریافت کنند.