کد خبر : 190606 تاریخ : ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۶ شهريور - 11:56
نامجو مطلق: مدیران استقلال پاسخ دهند چرا استقلال این همه تغییر دارد پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: این که چرا استقلال در هر فصل بازیکنان زیادی را از دست می دهد پرسشی است که مدیران این تیم باید جواب بدهند.

نوآوران آنلاین-«مجید نامجو مطلق» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال در نتیجه‌گیری خوب عمل نکرده است و این موضوع نگرانی‌های زیادی را برای هواداران این تیم در آستانه شهرآورد ۳۱ شهریور به وجود آورده است.

وی افزود: استقلال نسبت به فصل گذشته با تغییرات زیادی در ترکیب خود مواجه شده است و این تغییرات در روند عدم نتیجه‌گیری این تیم تاثیر مستقیم داشته است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: این که چرا استقلال در هر فصل بازیکنان زیادی را از دست می دهد پرسشی است که مدیران این تیم باید جواب بدهند. برای من و بسیاری از هواداران استقلال به یک معما تبدیل شده است که چرا تیم‌های دیگر کمترین تغییر را دارند اما وقتی فصل به پایان می‌رسد انگار زلزله چند ریشتری در این تیم رخ می‌دهد.

نامجو مطلق تصریح کرد: قصد حمایت از «آندره‌آ استراماچونی» را ندارم اما او تیمی را تحویل گرفته‌ است که انقلاب درونی داشته است و احتیاج به زمان دارد تا تفکرات و برنامه‌های تاکتیکی‌اش را جا بیندازد.

وی تاکید کرد: ایرادی که از استراماچونی می‌توان گرفت عدم آرامش اوست که حاشیه‌های زیادی را برای استقلال به وجود آورده است. یک مربی باید در کنار زمین آرامش داشته تا بازیکنان از وی انرژی مثبت بگیرند.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: اگر یک مربی ایرانی در کنار استراماچونی حضور داشت به طور حتم اطلاعات کامل‌تری در اختیار این مربی قرار میداد چرا که او فوتبال ایران را نمی‌شناسد.