کد خبر : 190601 تاریخ : ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۶ شهريور - 11:36
سرمربی لیورپول: منچسترسیتی بهترین تیم جهان است سرمربی تیم لیورپول معتقد است در حال حاضر حریف این تیم در لیگ برتر انگلیس یعنی منچسترسیتی بهترین تیم فوتبال اروپا است.

نوآوران آنلاین- قرمزهای آنفیلد فصل گذشته تاج پادشاهی اروپا را بعد از سه سال پیاپی از چنگ رئال مادرید در آوردند؛ با این حال، شاگردان «یورگن کلوپ» لیگ برتر جزیره را در رتبه دوم یعنی درست پشت سر سیتیزن‌ها به پایان رسانده و نایب قهرمان شدند.

منچسترسیتی علاوه بر لیگ برتر انگلیس، جام حذفی و جام اتحادیه را بالای سر برد و به شکلی بی‌سابقه سه‌گانه انگلیس را فتح کرد.

تیم تحت هدایت «پپ گواردیولا» در لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک چهارم نهایی توسط دیگر تیم انگلیسی یعنی تاتنهام از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.  اسپرز به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف راهی نیمه نهایی شد و پس از پشت سر گذاشتن آژاکس شگفت‌انگیز در نهایت و در فینالی تمام‌انگلیسی مغلوب کلوپ و شاگردانش شد.

با وجود قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان، کلوپ در مصاحبه ای اظهار داشت: ما نمی‌توانیم بهترین تیم اروپا باشیم چرا که منچسترسیتی بهترین تیم جهان است؛ فکر می‌کنم روی یک سیاره باشیم نه!؟

لیورپولی‌ها دفاع از عنوان قهرمانی خود در اروپا را با دیدار امشب مقابل ناپولی آغاز خواهند کرد.

کلوپ در ادامه افزود: در مورد اینکه مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان هستیم صحبتی نشده است؛ تا روز شنبه به طور تمام و کمال روی بازی مقابل نیوکاسل تمرکز کرده بودیم و روز گذشته هم یک جلسه تمرین برگزار کردیم.

وی ادامه داد: فصل گذشته دیدیم که ناپولی چقدر قدرتمند بود و من به معنای واقعی از تماشای بازی‌های آنان لذت می‌بردم؛ لیگ قهرمانان تورنمنتی نیست که به خاطر قهرمانی فصل گذشته دوباره هم به آن فکر کنیم اما برای این بازی آماده هستیم؛ در حال حاضر تلاش می‌کنیم به همان سطح فصل گذشته برسیم و باید مثل فصل گذشته انسجام داشته باشیم اما فوتبال را به سبک امسال بازی کنیم؛ از لحظه استفاده کنیم و در مورد پیشرفت‌مان آخر فصل قضاوت می‌کنیم.

کلوپ در پایان با طرح پرسشی طوری رفتار کرد که گویی تاکنون وی و تیمش فاتح لیگ قهرمانان نشده‌اند و تاکید کرد: ما بابت قهرمانی فصل گذشته باری روی شانه‌های خود احساس نمی‌کنیم.  این اتفاق خیلی وقت پیش بود.  آیا تیم‌ها در فصل جدید برابر ما متفاوت بازی می‌کنند؟ هیچ ایده‌ای ندارم؛ من تا به حال هرگز لیگ قهرمانان را نبرده‌ام پس امیدوارم برای آن آماده باشیم.