کد خبر : 190464 تاریخ : ۱۳۹۸ شنبه ۲۳ شهريور - 15:14
شهردار منطقه 2در جلسه ممیزی تمدید گواهینامه HSE-MS منطقه مطرح کرد؛ ضرورت ارزیابی دقیق و سخت گیرانه تیم ممیزی HSE برای حفظ ایمنی و جان شهروندان رسول کشت پور شهردار منطقه 2 در جلسه ممیزی تمدید گواهینامه HSE-MS منطقه که توسط نماینده شرکت QMS ایتالیا و مدیران ارشد سامانه مدیریت HSE شهرداری تهران برگزار شد گفت: به منظور حفظ ایمنی و جان شهروندان از تیم ممیزی HSE می خواهیم که با دقت و سخت گیرانه شرایط ایمنی ، بهداشت و محیط زیست این منطقه را ارزیابی کنند.

نوآوران آنلاین- ه گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 2، رسول کشت پور شهردار منطقه با بیان این که شهرها کانون توجه مردم و مرکز توسعه و پیشرفت هستند و شهروندان نیزگاهی از پیامدهای منفی رشد و توسعه رنج می برند گفت: از مهم ترین مسایل شهری موضوع ایمنی و سلامت شهروندان به ویژه در محیط های عمومی شهری مانند پارک ها، محوطه های بازی کودکان در پارک ها، محوطه های و زمین های ورزشی، محیط های کارگاهی ، معابر خیابان ها و... است که مدیریت و مسئولیت حفظ و نگهداری این محیط ها با شهرداری است .
شهردار منطقه 2 با تاکید بر لزوم ارزیابی و بررسی دقیق و سخت گیرانه رعایت الزامات HSE توسط تیم ممیزی در سطح منطقه 2 اظهار کرد: حفظ ایمنی و جان شهروندان در محیط های شهری از مهمترین اولویت ها و وظایف مدیریت شهری است و همه مدیران در تمامی سطوح مدیریت شهری منطقه در حفظ ایمنی و جان تک تک شهروندان و جلوگیری از بروز هر گونه آسیب و حادثه ای که در حیطه نظارت آنهاست مسئولند.
رسول کشت پور با تاکید بر اهمیت و لزوم پیاده سازی مدیریت یکپارچه ی ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) در سطح مناطق افزود: ایجاد امنیت در فضاهای عمومی شهر سرزندگی و پویایی را در جامعه به دنبال خواهد داشت و شهروندان با خیال آسوده می توانند در محیط های شهری حضور یابند .
وی با بیان اینکه جلوگیری از بروزآسیب ها و حوادث ناشی از چاله و گودال های موجود در معابر و خیابانها و یا ایمن نبودن محیط های کارگاهی از مهمترین وظایف مدیریت شهری است گفت: پیاده سازی الزامات ایمنی باید به عنوان یک باور انسانی در ذهن مدیران ما باشد و هر کدام به نوبه خود در کم کردن مشکلات مردم با تمام توان بکوشند.
گفتنی است فرایند ارزیابی و ممیزی شهرداری منطقه 2  توسط 3 تیم جداگانه با روش HSE-MS ، طی یک روز در سطح منطقه انجام می شود .