کد خبر : 189998 تاریخ : ۱۳۹۸ شنبه ۲ شهريور - 15:16
رونالدو: از اینکه مسی با بارسا همه چیز را درو می‌کرد، آزرده می‌شدم تهران- ایرنا- «کریستیانو رونالدو» در تازه ترین مصاحبه خود با ورود به جزئیات رقابت تمام نشدنی خود با «لیونل مسی» اظهار داشت: زمانی که مسی با بارسلونا تمام چیزهایی که من دوست داشتم را درو می‌کرد، آزرده می‌شدم و این موضوع طبیعی است.

نوآوران آنلاین- مرد پرتغالی در جریان این مصاحبه از جزئیات رقابت فوق العاده خود با مسی پرده برداشت؛ رقابتی که در آن هر کدام دیگری را برای بهتر شدن و پیشی گرفتن چه در لالیگا و چه در فوتبال اروپا ترغیب می‌کرد.

رونالدو و مسی برای مدت ۱۰ سال رکوردهای زیادی را شکستند و در این مسیر گاهی اوقات رکوردهای یکدیگر را نیز ربودند؛ آنها همچنان رتبه اول و دوم بهترین گلزنان لیگ قهرمانان را در اختیار دارند  و در حالی به فصل پیش‌روی این تورنمنت وارد می‌شوند که مرد پرتغالی ۱۲۶ گل به نام خود ثبت کرده و جادوگر آرژانتینی ۱۱۲ گل؛ یعنی هر کدام به طور انفرادی به اندازه ۲ برابر نفر سوم فهرست بهترین گلزنان این رقابت‌ها یعنی «کریم بنزما» (۶۰ گل زده) گلزنی کرده اند.

ستاره یوونتوس در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «تلویزائو ایندیپندنته» پرتغال اظهار داشت: هیچ شکی نیست که او مرا به بازیکن بهتری تبدیل کرد و من هم همین کار را برای او انجام دادم؛ کاری که ما در فوتبال کردیم اتفاقی نبوده و این اتفاق مشابه همان چیزی که است که در بسکتبال برای «مایکل جردن» یا در اتومبیلرانی برای «آیرتون سنا» و «آلن پروست» رخ داده است؛ رقابت‌های زیادی وجود دارد که سالم و خوب هستند و به معنی واقعی کلمه تمام کارهایی را که او در دوران فوتبالش انجام داده، تحسین می‌کنم.

مرد پرتغالی ادامه داد: اطمینان دارم که او هم چنین رقابتی را حس می‌کند درست مثل رقابتی که مابین بارسلونا و رئال مادرید وجود دارد؛ او (مسی) این خصومت را دوست دارد و حتی اعتراف کرده است که سه قهرمانی متوالی ما در لیگ قهرمانان کمی او را آزرده کرده است.

رونالدو تاکید کرد: البته این موضوع به هیچ عنوان غیرعادی نیست چرا که زمانی که او به همراه بارسلونا جام‌ها و افتخارات زیادی به دست آورد، چیزهایی که آرزوی داشتن آنها را داشتم؛ همان احساس آزرده شدن را به من نیز دست داد؛ بنابراین این رقابت همواره سالم بوده است؛ رقابتی که فوتبال وجود دارد و از لحاظ حرفه‌ای رابطه فوق العاده‌ای با او دارم.