کد خبر : 189940 تاریخ : ۱۳۹۸ جمعه ۱ شهريور - 12:15
بازدید مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران از چهارمین نمايشگاه توانمندي هاي روستاييان وعشاير دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران با حضور در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران از چهارمين نمايشگاه توانمندي هاي روستاييان و عشاير بازديد کرد.

نوآوران آنلاین-به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، دکتر اکبری ضمن بازدید از اين نمايشگاه که با هدف نمايش توانمندي‌هاي روستاييان برپا شده بود، در برخي از غرفه ها حضور يافت و با مسئولان غرفه ها ديدار و گفت‌وگو كرد.

وی با حضور در جمع خبرنگاران، ضمن اشاره به مشارکت های بانک قرض الحسنه مهرایران با بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرايي فرمان امام (ره) براي توانمندسازي روستاهاي کشور بيان داشت: در اين همكاري ها بيش از ۲۷ هزار فقره تسهيلات قرض الحسنه به ارزش ۳ هزار و ۳۰۰ ميليارد ريال به روستاهاي ۱۸ استان كشور پرداخت شده است.
دکتر مرتضی اکبری افزود: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در روستاها به تامین مالي براي توسعه بخش کشاورزي و دامپروري کمك مي كند و مانع از مهاجرت روستاييان به شهرها خواهد شد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران تصریح کرد: پرداخت وام اشتغال روستایي با هدف کاهش بيکاري و ايجاد رونق اقتصادي در مناطق روستايي و عشايري از جمله اقدامات موثري است كه بانك قرض الحسنه مهرايران با همكاري بنياد بركت وابسته به ستاد اجرايي فرمان امام (ره) در دستور كار خود قرار داده است.