کد خبر : 189138 تاریخ : ۱۳۹۸ سه شنبه ۱ مرداد - 11:10
بازدید معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و هیات همراه از پایانه مسافربری جنوب استان تهران ‌ بازدید میدانی از پایانه مسافربری جنوب با حضور مهران قربانی معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، منصور فخاران مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی این سازمان، حیدر نوروزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران و هیات همراه،امروز ۳۱ تیرماه صورت گرفت.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ،مهران قربانی معاون حمل و نقل این سازمان ضمن بازدید از بخش های مختلف پایانه جنوب با مسافران حاضر در پایانه به صورت رودر رو گفت و گو و مشکلات و کمبودها را از زبان آنان جویا شد.

بر اساس این گزارش ،حیدر نوروزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران نیز در این بازدید به سوالات مسافران پاسخ و راهکارهای کاربردی جهت رفع مشکلات مسافران بیان کرد.

این گزارش حاکی است درجریان این بازدید خبرنگار شبکه خبر حضور داشت و به صورت رودر رو سوالات را از مسافران پرسش نموده و سپس از سوی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پاسخ ها ارایه گردید.

 لازم به ذکر است در این بازدید معاون حمل و نقل، رئیس اداره حراست، رئیس اداره مسافر، سرپرست اداره ایمنی و ترافیک و سرپرست روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران حضور داشتند.