کد خبر : 189016 تاریخ : ۱۳۹۸ شنبه ۲۹ تير - 14:29
زیدان: پوگبا؟ تا آخر ماه هر چیزی ممکن است سرمربی رئال مادرید اعلام کرد برنامه باشگاه برای امضای قرارداد با بازیکنان کاملا مشخص است.

نوآوران آنلاین- به گزارش ایسنا به نقل از آس، زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی برابر بایرن مونیخ درباره نقل و انتقالات و برخی از بازیکنان همچون خامس رودریگس و ادن هازارد صحبت کرد. سرمربی رئال مادرید گفت: خوشحال هستم چون خیلی خوب کار می‌کنیم و به همین خاطر در آمریکا حضور داریم. می‌خواهم به بازیکنانم خوش آمد بگویم و اکنون خوشحالم بازی‌هایی که می‌خواهیم شروع می‌شوند.

سرمربی فرانسوی رئال درباره پیوستن پل پوگبا به رئال مادرید اظهار کرد: باید به مسائل احترام بگذاریم. ما می‌دانیم خواهان چه چیزی هستیم و ممکن است تا سی و یکم هر اتفاقی رخ دهد و بازیکنی با مادرید قرارداد امضا کند یا از این تیم برود. نمی‌خواهم وارد این موضوع شوم. باید به برخی مسائل احترام گذاشت. ما یک برنامه برای باشگاه داریم و باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد اما اکنون تمرکزمان روی بازی فرداست.

زیدان درمورد حضور احتمالی رودریگس در اتلتیکو گفت: خامس بازیکن مادرید است و باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد. اکنون در تعطیلات به سر می‌برد و نمی‌توان چیز بیشتری گفت.

سرمربی مادرید به وضعیت هازارد اشاره کرد و گفت: او به باشگاهی همچون رئال مادرید نیاز داشت تا بهتر شود. این باشگاه یک ویژگی خاص دارد و بازیکنان از آن آگاهند. زمانی که به مادرید پیوستم ۲۹ سال داشتم. پنج سال در این باشگاه حضور داشتم و بهتر شدم با وجود این که ۲۹ ساله بودم. می‌دانیم هازارد چه ویژگی‌هایی دارد و از آن بهره خواهیم برد. او بازیکن تعیین کننده‌ای است. می‌تواند تفاوت ایجاد کند و این موضوع در فوتبال امروز اهمیت زیادی دارد. هازارد آن را نشان داده است و اکنون بازیکن ماست. داشتن چنین بازیکنی یک امتیاز مثبت برای ما محسوب می‌شود.

مادرید بامداد یکشنبه در یک بازی دوستانه به مصاف بایرن مونیخ می‌رود. زیدان در مورد این دیدار اظهار کرد: همه بازیکنان را در اختیار دارم و باید دید چگونه می‌توانم از همه آنها استفاده کنم. تمام تلاش خود را خواهیم کرد. می‌خواهیم هواداران حاضر در هیوستون از دیدن بازیکنانمان افتخار کنند. فردا یک بازی خوب برای همه هوادارانی که در این شهر از ما حمایت می‌کنند به نمایش خواهیم گذاشت. از بودن در این شهر خشنودیم.