کد خبر : 189010 تاریخ : ۱۳۹۸ شنبه ۲۹ تير - 14:09
معاون وزیر و مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران خبر داد: فدراسیون استارت آپهای کشاورزی کشور تشکیل می گردد در دیدار روز جمعه دکتر شیرزاد معاون وزیر و رئیس هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ و حضور در غرفه های استارت آپهای بخش کشاورزی مقدمات اولیه تشکیل فدراسیون استارت آپهای کشاورزی فراهم شد.

نوآوران آنلاین-   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران (پات)؛ در دیدار روز جمعه دکتر شیرزاد از نخستین پاویون استارت آپ های کشاورزی در نمایشگاه الکامپ و گفتگو با مدیران استارت آپ های بخش و بررسی چالش های پیش روی این حوزه، تشکیل فدراسیون استارت¬آپهای کشاورزی کشور با حضور کلیه فعالان این رشته از کسب و کارهای نو، وارد مرحله اجرایی شد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی، هدف از تأسیس این فدراسیون را ایجاد صدای واحد در حوزه استارت آپهای کشاورزی برشمرد و افزود: این فدراسیون می تواند در تحقق و پیگیری مطالبات اساسی و عام در زمینه مسائل حقوقی، مالی، صنفی و تجاری این عرصه پویا و جدید اقتصادی نقش مؤثر ایفا نماید.

دکتر شیرزاد در ادامه اظهار امیدواری کرد که با تشکیل فدراسیون استارت آپهای کشاورزی علاوه بر پیشبرد امور مربوطه، موجبات بهره مندی سایر ذینفعان و ذی مدخلان این حوزه خصوصاً شبکه تعاونیهای روستایی و کشاورزی  از ظرفیت های حاصله فراهم گردد.

 رئیس هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی در پایان خاطرنشان کرد: آیین نامه، اساسنامه و قواعد حقوقی مربوط به این فدراسیون هم اکنون در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در حال تدوین است و در آینده نزدیک به فضل خدا شاهد ظهور ساختار مدرن حاکمیت شرکتی متناسب با شاخص های فعالیت استارت آپهای بخش کشاورزی  کشور خواهیم بود .