کد خبر : 189007 تاریخ : ۱۳۹۸ شنبه ۲۹ تير - 13:02
ایرانسل و شرکت کنترل گاز اکباتان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند همزمان با سومین روز برگزاری نمایشگاه الکامپ 2019، «ایرانسل» و «شرکت کنترل گاز اکباتان» تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومی ایرانسل، صبح امروز، شنبه، 29 تیرماه 1398، تفاهم‌نامه همکاری ایرانسل با شرکت کنترل گاز اکباتان در حوزه اجرای پایلوت کنتور هوشمند گاز مبنی بر شبکه NB-IoT، بین دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل و محمدرضا جعفری، مدیرعامل شرکت کنترل گاز اکباتان امضا شد.

ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران و نخستین اپراتور با پوشش گسترده شبکه ارتباطی NB-IoT در سطح کشور و شرکت کنترل گاز اکباتان به عنوان یکی از شرکت‌های توانمند در تولید کنتورهای گاز هوشمند خانگی مبتنی بر فناوری NB-IoT، این تفاهم‌نامه را امضا کردند تا به صورت پایلوت، کنتورهای هوشمند گاز بر اساس آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید شوند.

ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 2019 غرفه‌های جداگانه‌ای در سالن‌های 6، 8-9، 18، 27 و 38 و محوطه نمایشگاه را برای ارائه و معرفی خدمات خود، در نظر گرفته است.

نمایشگاه الکامپ 2019 از پنجشنبه 27 تیرماه آغاز شده و تا فردا یکشنبه 30 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، از ساعت 10 صبح تا 18، پذیرای بازدیدکنندگان است.