کد خبر : 188657 تاریخ : ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۹ تير - 12:35
کولاکوویچ :فعلا به بازی اول فکر می‌کنیم سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در شیکاگو برای کسب نتیجه با همه رقبا می‌جنگیم، اما فعلا به بازی اول فکر می‌کنیم.

نوآوران آنلاین- به گزارش ایسنا، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری پیش از آغاز مرحله نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ در شیکاگو گفت: ما برای مبارزه با همه رقبا به شیکاگو آمده‌ایم، اما الان باید در مورد اولین قدم و اولین مسابقه صحبت کرده و فکر کنیم نه در مورد عنوان و سکو. گام به گام پیش می‌رویم و هر بازی را پشت سر می‌گذاریم تا به هدف خود برسیم.

او در ادامه افزود: ما به خوبی و بدون هیچ مشکلی یا مصدومیتی حدوداً یک ماه پیش از لیگ ملت‌ها شروع به تمرین کردیم. ما از ابتدای لیگ ملت‌ها شکل خوبی داشتیم و واقعاً خوب بازی کردیم. پس از آن سفرهای زیاد و فشار زیاد بازی‌ها زمان کافی برای تمرین را باقی نگذاشت.
 

FIVB: ایران برای چالش به شیکاگو آمده است

فدراسیون جهانی والیبال در مورد عملکرد تیم ملی ایران در دور مقدماتی لیگ ملت‌ها نوشت: ایران لیگ ملت‌های والیبال را با ۱۰ برد و یک باخت آن هم مقابل برزیل شروع کرد و در ادامه اولین تیم غیر میزبانی بود که با کسب ۱۱ برد و ۲ باخت صعودش به فینال لیگ ملت‌های امسال را قطعی کرد. ایران توانست نسبت به دوره قبل لیگ ملت‌ها ۵ برد بیشتر را کسب کرده و رکورد جدیدی را از خود بر جای بگذارد.

ایران در گروه دوم مرحله فینال با تیم‌های برزیل و لهستان هم گروه است، اما ایران برای چالش به شیکاگو آمده و قصد دارد نخستین عنوان قهرمانی معتبر جهانی خود را کسب کند، پس قطعاً بازی‌های خوبی را انجام خواهد داد.