کد خبر : 188638 تاریخ : ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۹ تير - 10:24
دکتر مصطفی سالاری: تحقق اهداف و برنامه‌های سازمان تأمین اجتماعی با تسهیل فعالیت‌ها و رفع موازی کاری‌ها قابل انجام است مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تحقق اهداف و برنامه‌های این سازمان را از طریق تسهیل فعالیت‌ها و رفع موازی کاری‌ها قابل انجام دانست و اظهار داشت: برای انجام این کارها باید پیچیدگی عملکرد سازمان را کم کنیم و این موضوع از طریق همفکری و اتخاذ تصمیمات داخلی، بدون نیاز به اصلاح ساختار سازمانی قابل انجام است.

نوآوران آنلاین- به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری در اولین جلسه شورای معاونین سازمان تأمین اجتماعی که به ریاست وی برگزار شد، گفت: کار در سازمان تأمین اجتماعی مهم و جامعه هدف آن گسترده است.

دکتر سالاری ادامه داد: نوع و کیفیت خدمات این سازمان بر زندگی جمعیت بسیار زیادی اثرگذار است. معیشت و درمان مستمری بگیران و همچنین امید به آینده و درمان بیمه شدگان وابسته به خدمات سازمان تأمین اجتماعی است.

وی با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور در سال جاری شرایط خاصی است، گفت: صرفه جویی و مدیریت مصارف از اولویت‌های سازمان تأمین اجتماعی خواهد بود و این امر باید به گونه‌ای انجام شود که خدمت رسانی به جامعه هدف به خوبی و بدون نقص انجام شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی جلب رضایت مخاطبان را از دیگر اولویت‌های بسیار مهم در سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: با توجه به راه‌اندازی سامانه ارتباط با مخاطبان در این سازمان بایستی میزان رضایتمندی جامعه را ارزیابی کنیم و خدمات را به گونه‌ای ارائه دهیم که منجر به رضایتمندی جامعه باشد.

دکتر سالاری افزود: افزایش رضایتمندی تا حد زیادی به کیفیت رفتار ما با جامعه بستگی دارد و می‌توان با رفتار صحیح بدون ایجاد هزینه بیشتر رضایتمندی مخاطبان را افزایش داد. توجه به مسئولیت اجتماعی و انجام فعالیت‌های فرهنگی برای اقشار وسیعی از جامعه مخاطبان سازمان نیز در همین راستا دنبال می‌شود.

وی تجمیع و تنقیح بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های اداری را از دیگر مسائل دارای اهمیت در سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: این کار تا پایان سال تکمیل می‌شود و امیدواریم با تکمیل این برنامه روند خدمت‌رسانی به مخاطبان با شفافیت بیشتری همراه باشد و خدمات با ضوابط مشخصی ارائه شود.

دکتر سالاری استفاده کامل از ظرفیت‌های درونی سازمان تأمین اجتماعی را مورد تأکید قرار داد و گفت: با افزایش انسجام درونی و استفاده کامل از ظرفیت سازمان، مسائل برون سازمانی را نیز به نحو مناسب‌تری پیگیری خواهیم کرد.

دکتر سالاری در ادامه این جلسه که با حضور دکتر رضا راعی و محمدحسن زدا به منظور تکریم و معارفه قائم مقام سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد، از زحمات و تلاش‌های دکتر راعی در دوران تصدی مسئولیت در سازمان تأمین اجتماعی تشکر کرد و گفت: دکتر راعی عهده دار زحمات قابل توجهی بودند و امیدواریم از ظرفیت و تجارب ایشان استفاده کنیم.

وی ضمن تشکر از محمدحسن زدا بابت پذیرش مسئولیت قائم مقامی سازمان تأمین اجتماعی، افزود: از آقای زدا دعوت کردیم که به عنوان قائم مقام بویژه در مسائل درون سازمان کمک کنند. از ایشان تشکر می‌کنیم و قطعا تجارب ایشان می‌تواند منشا اثر باشد.

دکتر رضا راعی، قائم مقام سابق سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: خدمت در سازمان تأمین اجتماعی افتخار بزرگی است که نصیب من شد و بیش از ۵ و نیم سال در خدمت این سازمان بودم.

وی با اشاره به اینکه در این سال‌ها مسئولیت شورای برنامه ریزی استراتژیک و شورای فاوا و همچنین جلسات متعدد دیگری را برعهده داشته است، ضمن پوزش از کاستی‌های احتمالی گفت: خوشحالم که آقای زدا این مسئولیت را قبول کرده‌اند و برای ایشان آرزوی توفیق دارم.

محمدحسن زدا، قائم مقام سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه ضمن تشکر از اعتماد دکتر سالاری گفت: از زحمات و تلاش‌های دکتر راعی در دوره تصدی مسئولیت قائم‌مقامی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تشکر می‌کنم.

وی افزود: همکاران سازمان تأمین اجتماعی به عنوان مجموعه‌ای منسجم و تلاشگر برای ارتقاء خدمات این سازمان به جامعه تحت پوشش و انجام وظایف خود در قبال عموم مردم و نظام اسلامی با تمام وجود در صحنه هستند.

زدا اظهار داشت: با انتصاب دکتر سالاری به عنوان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی دوران جدیدی از تلاش و فعالیت برای خدمت به جامعه هدف شروع شده است و امیدواریم با تلاش و همت مضاعف مدیران و همکاران در سراسر کشور بتوانیم اهداف عالی سازمان در خدمت به مردم و تکالیف خود در قبال نظام اسلامی را به خوبی انجام دهیم.