کد خبر : 188625 تاریخ : ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۸ تير - 17:54
اطمینان رئال مادرید از انتقال پوگبا به برنابئو دیلی‌میل می‌گوید رئال مادرید اطمینان دارد پل پوگبا این تیم را به عنوان مقصد نهایی‌اش انتخاب خواهد کرد و برای تامین بودجه جذب او قصد دارد خامس را به فروش بگذارد.

نوآوران آنلاین روزنامه دیلی‌میل ادعا کرد رئال مادرید اطمینان دارد که پل پوگبا در نهایت برای ملحق شدن به رئال تصمیم خواهد گرفت و یوونتوس را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب نخواهد کرد. اما رئال ماردید از سوی دیگر برای جذب پوگبا از نظر مالی مشکل خواهد داشت و به همین علت قصد دارد خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی‌اش را به فروش بگذارد.

بر اساس این گزارش پوگبا از یک سو قصد دارد زیر نظر همونطش زین‌الدین زیدان بازی کند و از سوی دیگر ترجیح می‌دهد لیگ جدیدی را تجربه کند و بازگشت به سری آ که سابقه حضور در آن را دارد برایش آنقدرها جذابیت ندارد.

مدیران ارشد رئال مادرید با این استدلال می‌گویند از پیوستن پوگبا به رئال اطمینان دارد و معتقدند او تا پیش از پایان ماه جاری میلادی رهسپار برنابئو خواهد شد.

اما رئال برای اینکه پوگبا را جذب کند به منابع مالی نیاز دارد و باید بازیکن بفروشد. با توجه به اینکه تلاشهای رئال برای فروش گرت بیل تا کنون با موفقیت همراه نشده، محتمل‌ترین گزینه برای این تیم واگذاری خامس رودریگز به ناپولی است که برای او پیشنهادی 40 میلیون یورویی ارائه داده است.

بر اساس این گزارش، تنها عاملی که تا کنون مانع انتقال خامس به ناپولی شده اختلاف نظر دو باشگاه بر سر نحوه پرداخت مبلغ قرارداد او است. رئال می‌خواهد همه مبلغ به صورت یکجا و از همان ابتدا به این باشگاه پرداخت شود تا بتواند در زمان عقد قرارداد با پوگبا برای مذاکره با منچستریونایتد به راحتی عمل کند.