کد خبر : 188619 تاریخ : ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۸ تير - 17:44
«مسی ایرانی» زیر ذره‌بین نمایندگان لیورپول درخشش «سردار آزمون» در دیدار سوپر جام روسیه، نمایندگان باشگاه لیورپول را تحت تاثیر قرار داده است.

نوآوران آنلاین-در مطلب تارنمای باشگاه لیورپول، آمده است: استعدادیاب‌های لیورپول بازی سردار آزمون را زیر نظر گرفته و فرم فوق العاده مهاجم ایرانی آنان را تحت تاثیر قرار داده است.

مهاجم ۲۴ ساله ایرانی که به «مسی ایرانی» شهرت دارد، اول فوریه سال جاری از روبین کازان راهی زنیت شد و از آن زمان به بعد همواره روی نوار گلزنی بوده است.

آزمون از زمان ملحق شدن به این تیم، در ۱۷ بازی در مجموع رقابت‌ها ۱۴ گل به ثمر رسانده و از جمله آن می‌توان به ۲ گل دیدار سوپر جام مقابل لوکوموتیو اشاره کرد؛ دیداری گه استعدادیاب‌های لیورپول در آن حضور داشتند.

زنیت این بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ واگذار کرد، اما دبل مهاجم ایرانی مهر تاییدی بود که به میهمان های مرسی‌ساید ثابت کرد که آزمون همان‌قدر که تصور می شد، استعدادی درخشان است.

لیورپول در ابتدا در ژانویه ۲۰۱۷ با آزمون ارتباط داده شد، اما این بازیکن با تصور اینکه ممکن است در این تیم زمان بازی نداشته باشد، تمایلی به انتقال به آنفیلد نشان نداد.

او در همین سال در مصاحبه ای گفته بود: صحبت هایی در خصوص ابراز تمایل لیورپول در جریان پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی مطرح شد با این وجود، احساس کردم که زمان مناسبی برای این انتقال نیست.

وی در ادامه تاکید کرده بود: شاید در تنها در چند بازی به میدان بروم و بیشتر بازی ها را روی نیمکت بنشینم، چرا که آنها به دنبال پر کردن جای خالی برای برهه ای خاص از فصل بودند. اطمینان دارم در آینده ای نزدیک در یک باشگاه مطرح اروپایی بازی خواهم کرد.