کد خبر : 188136 تاریخ : ۱۳۹۸ چهارشنبه ۵ تير - 13:36
شهردار منطقه یک در همایش بزرگ پیاده روی توچال : منطقه یک میزبان یک هزار شهروند در ارتفاعات توچال بود منطقه یک در همایش بزرگ پیاده روی میزبان یک هزار شهروند از مناطق 22 گانه شهر تهران در جاده سلامت ارتفاعات توچال بود.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومي شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در همایش پیاده روی که با حضور حیدر سلیمانی جانشین سازمان ورزش شهرداری تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک، مدیران شهری ،پیشکسوتان ورزشی  و... برگزار شد اظهار داشت: ورزش، تفریح و تندرستی سه عنصر اصلی پویایی و سلامت جامعه است و شهرداری تهران سعی کرده با ایجاد اماکن ورزشی، برگزاری همایش های پیاده روی، دوچرخه سواری و...، پتانسیل های ورزشی تهران را به شهروندان معرفی و امکان فعالیت ورزشی را برای عموم شهروندان فراهم سازد.

وی افزود: با توجه به همجواری شهر تهران با ارتفاعات البرز عموم شهروندان تهرانی در هر قشر از جامعه می توانند با کمترین هزینه و وقت به مسیرهای کوهنوردی دسترسی داشته باشند و  از امکانات مناسب ورزشی بهره مند شوند و منطقه یک نیز بدلیل این همجواری افتخار میزبانی بسیاری از گردشگران و کوهنوردان را در طول سال به خصوص روزهای پایانی هفته دارد.

موسوی افزود: همایش پیاده روی توچال نیز از جمله برنامه هایی بود که با حضور بیش از یک هزار نفر از شهروندان با هدف ایجاد روحیه نشاط، شادابی و ارتقای سلامت در جامعه ، تشویق به داشتن زندگی فعال و پویا، ترویج و توسعه ورزش همگانی ،بالا بردن روحیه تعاون و همکاری برگزار شد.

گفتنی است در این همایش شهروندان در جاده سلامت تا ایستگاه اول توچال پیاده روی کردند و برگزاری  برنامه های شاد وفرهنگی در ایستگاه یک توچال با حضور هنرمندان شاخص کشور از جمله برنامه های این همایش بزرگ بود.