کد خبر : 188059 تاریخ : ۱۳۹۸ دوشنبه ۳ تير - 18:32
زادمهر: پرسپولیس می تواند با حفظ نفرات قهرمان بماند پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو ایوانکوویچ روحیه قهرمانی را در پرسپولیس حاکم کرده و با حفظ نفرات می توانیم همچنان قهرمانی سرخپوشان را شاهد باشیم.

نوآوران آنلاین- محمد زادمهر در گفت و گو با  ایرنا با اشاره به حواشی چند وقت اخیر باشگاه پرسپولیس از جمله جدایی برانکو ایوانکوویچ و همچنین چند تن از بازیکنان خارجی اظهار داشت: اتفاقی که در مورد برانکو و پرسپولیس افتاد خوش آیند نبود چرا که همه این مربی را دوست داشتند و به او و موفقیت‌های تیم عادت کرده بودند اما به هر حال این اتفاق افتاد و برانکو از پرسپولیس رفت.

وی با بیان اینکه باید به سرعت یک مربی خوب و با کلاس در سطح برانکو به پرسپولیس اضافه شود تا زمان از دست نرود، افزود: مربی بعدی پرسپولیس باید یک مربی خارجی و خوب در کلاس جهانی باشد که نسبت به فوتبال آسیا شناخت کافی داشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: هواداران پرسپولیس انتظار دارند که تیم شان در هر بازی چند گل بزند و نمایشی هجومی داشته باشد. هر کس جای برانکو بیاید کار سختی دارد اما میراثی که برانکو برای پرسپولیس به جای گذاشت، روحیه قهرمانی بود. این تیم با حفظ نفرات می‌تواند همچنان به قهرمانی‌های خود ادامه دهد.

وی تاکید کرد: برانکو از پرسپولیس رفت و در این سال‌ها خاطرات خوبی را برای هواداران رقم زد. باید این مربی حفظ می‌شد اما حالا که رفته قطار تیم باید همچنان به راهش ادامه دهد و همچنان قهرمان باقی بماند.

عضو اسبق هیات مدیره پرسپولیس در مورد حواشی بخش مدیریتی این باشگاه نیز گفت: تنها راه چاره برای حل مشکلات پرسپولیس فقط خصوصی شدن است. تا زمانی که تیم خصوصی نشود ممکن است چنین اتفاقاتی رخ دهد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد مربی بعدی تیم هم تاکید کرد: باشگاه باید بداند که جایگزین برانکو کار سختی را به خاطر توقع هواداران پیش رو دارد. در مورد انتخاب مربی، بخش فنی باید تصمیم گیرنده باشد. من از سوابق گزینه‌ها اطلاع دقیقی ندارم اما باید گزینه مورد نظر جوابگوی انتظارات باشد.

زادمهر خاطرنشان کرد: از طرفی کریم باقری تنها دستیار ایرانی برانکو بود اما پرسپولیس باید از پیشکسوتان جوان هم در کادر فنی مربی جدید استفاده کند تا این نفرات بتوانند در آینده و در مواقع ضروری به کمک باشگاه بیایند.

وی تصریح کرد: من ایجاد تیم «ب» را برای پرسپولیس یک ضرورت می دانم.