کد خبر : 187944 تاریخ : ۱۳۹۸ شنبه ۱ تير - 14:21
شهردار منطقه یک : پروژه اتصال بزرگراه ارتش به امام علی (ع) جنوب افتتاح می شود پروژه اتصال کندروی شمالی بزرگراه ارتش به بزرگراه امام علی (ع) جنوب، با هدف کاهش ترافیک و روان سازی تردد وسایل نقلیه در این محدوده، یکشنبه - 2 تیر ماه - افتتاح می شود.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت:‌ این پروژه به طول 250 متر با هدف روانسازی جریان ترافیک در محدوده بزرگراه ارتش ، میدان اقدسیه و تقاطع بزرگراه شهید صیاد شیرازی با هزینه ای بالغ بر 13 میلیارد ریال اجرا و به اتمام رسید.
 موسوی افزود : عرض متوسط این پروژه 15 متر در محدوده اصلاح هندسی ورودی بلوار اوشانی و 8 متر در محدوده مسیر اتصال به بزرگراه امام علی (ع) بوده است.
وی تصریح کرد : برای اجرای این پروژه اصلاح هندسی در محدوده اتصال بزرگراه صیاد شیرازی و ارتش در ورودی بلوار اوشانی، اتصال مسیر کندروی شمالی بزرگراه ارتش به امام علی (ع) جنوب ، جابه جایی تاسیسات معارض شرکت های خدماتی و تجهیزات سازمان ترافیک، روکش آسفالت ، تکمیل شبکه هدایت آبهای سطحی در محدوده تقاطع صیاد شیرازی ، ارتش و بزرگراه امام علی (ع) ، نصب علایم ترافیک و محوطه سازی انجام شده است.
 شهردار منطقه یک افزود: پیش از اجرای این طرح، رانندگانی که در مسیر کندرو ارتش در حرکت بودند باید از میدان ارتش به سمت  بزرگراه امام علی (ع) جنوب تغییر مسیر می دادند که این امر ترافیک این محدوده را افزایش می داد لذا با اجرای این پروژه وسایل نقلیه می توانند در حدود یک کیلومتری این  میدان تغییر مسیر بدهند برهمین اساس ترافیک میدان ارتش و محدوده های اطراف کاهش می یابد.
وی خاطر نشان کرد: در راستای اجرای این پروژه جداره سازی بزرگراه امام علی (ع) ، توسعه و تکمیل بوستان هفت تیر و غرس 2 هزار درخت در محدوده این پروژه نیز انجام شده است.