کد خبر : 187644 تاریخ : ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۰ خرداد - 14:23
بابت توفیق خدمت رسانی به مردم شاکر باشیم نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با رئیس اداره امور شعب استان خوزستان، پاسخگویی مناسب و رضایت بخش را لازمه رشد و تعالی هر بنگاه اقتصادی دانست و افزود: ما باید در هر پست و جایگاهی که قرار داریم خداوند متعال را بابت توفیق خدمت رسانی به مردم شاکر باشیم.

نوآوران آنلاین-به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان خوزستان؛ آیت الله فرحانی _ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری_ در این دیدار ضمن قدردانی از اقدامات شایسته و جهادی بانک مهر اقتصاد در جریان نهال کاری و مبارزه با ریزگردها و کمک رسانی به سیل زدگان استان خاطر نشان کرد: بانک مهر اقتصاد با اقدامات ارزنده و جهادی خود ثابت کرده است که همیشه و در تمامی عرصه ها آماده خدمت رسانی به مردم عزیز و خونگرم استان بوده و این جای تقدیر دارد .

وی در بخش دیگر از سخنان خود، ضمن قدردانی از فعالیتهای فرهنگی اداره امور شعب استان خوزستان خاطر نشان کرد: بانک مهر اقتصاد با انجام اقدامات درخشان فرهنگی همچون دیدار با خانواه معظم شهدای جنگ تحمیلی و مدافعین حرم، دیدار ودلجویی از جانبازان سرافراز، دیدار با آیات عظام و علما و مراجع توانسته است جایگاه ویژه ای در بین  بانکها و سایر نهادهای انقلابی و ادارات استان کسب نماید .

آیت الله فرحانی همچنین در ادامه با اشاره به شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در زمینه رونق تولید، ابراز امیدواری کرد تا بانک مهر اقتصاد بتواند با توجه به شرایط فعلی اقتصادی نقش موثرتری در ایجاد اشتغال و شکوفایی صنایع و تولید استان ایفا نماید.

نماینده استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان کارکنان بانک مهراقتصاد را به خاطرپاسخگویی مناسب و رضایت بخش به ارباب رجوع شایسته تقدیر و این امر را  لازمه رشد و تعالی هر بنگاه اقتصادی دانست و تاکید کرد: ما باید در هر پست و جایگاهی خداوند متعال را بابت توفیق خدمت به مردم عزیز شاکر باشیم.

در ادامه این دیدار مسعود حاتم وند _ رئیس اداره امور شعب استان خوزستان_ گزارشی از اقدامات بانک مهر اقتصاد در زمینه ارائه خدمات مالی به عموم مردم و ارسال کمک های گسترده به سیل زدگان خوزستان و احداث 180 هکتار جنگل در استان در راستای تبعیت از فرمایشات مقام عظمای ولایت برای مبارزه با ریزگردها و جلوگیری از آلودگی هوا ارائه داد.