کد خبر : 185970 تاریخ : ۱۳۹۸ دوشنبه ۲ ارديبهشت - 13:03
اجرای برنامه های زمین پاک در سطح مناطق 22 گانه با شعار زمین پاک حفظ گونه زیستی مراسم روز زمین پاک 2 اردیبهشت ماه با شعار زمین پاک و حفظ تنوع زیستی در سطح مناطق 22 گانه با اجرای برنامه های فرهنگی، آموزشی برگزار می شود.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست  و توسعه پایدار صدرالدین علی پور مدیرکل محیط زیست در مراسم روز زمین پاک که در بوستان نرگس منطقه 21 با همكاري  مجتمع آموزش حضرت ولي عصر (عج) برگزار شد بر لزوم انتقال فرهنگ محیط زیستی از طریق دانش آموزان به خانواده تاکید کرد.

صدرالدین علی پور در ادامه با اشاره به اینکه این اداره کل آماده هر گونه همکاری به لحاظ محتوایی با مدارس شهر تهران در خصوص ارتقاء دانش و فرهنگ محیط زیستی به دانش آموزان را دارد، گفت: دانش آموزان در واقع آینده سازان این سرزمین هستند و بدون تردید با سرمایه گذاری در این خصوص می توان آینده بهتر توام با محیط زیست سالم تر و زندگی با کیفیت تر را تضمین نمود.

لازم به ذکر است در انتهای مراسم علاوه بر کاشت درخت در راستای ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست ، برگزاری مسابقه نقاشی، مراسم دوچرخه سواری توسط دانش آموزان حامی محیط زیست و مسئولین نیز برگزار شد .

گفتنی مراسم زمین پاک در پایگاه یکم شکاری منطقه 9 نیز با حضور سرتیپ خلبان تسویه چی فرمانده پایگاه یکم شکاری، مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و شهردار منطقه برگزار شد و  علاوه بر آن نیز در  سطح مناطق 22 گانه برنامه های ویژه ای با شعار زمین پاک و حفظ گونه زیستی در حال برگزاری است .