کد خبر : 185915 تاریخ : ۱۳۹۸ جمعه ۳۰ فروردين - 13:00
علوی: وزارت اطلاعات از مردم و برای مردم است وزیر اطلاعات گفت: این سازمان از مردم و برای مردم است، امنیت را برای مردم و سلب امنیت را برای دشمنان مردم می‌خواهد.

نوآوران آنلاین- حجت‌الاسلام محمود علوی در سخنرانی پیش خطبه نماز جمعه این هفته تهران با گرامی‌داشت جایگاه و مقام سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار کرد: تفاوت نگاه اسلام با دموکراسی این است که اسلام حکومت مردمان صالح را برای همه مردم مطرح می‌کند. در نظام اسلامی همه نهادها برای مردم است از جمعه وزارت اطلاعات که برای شما مردم عزیز است. کار این وزارت خانه بر پایه اخلاق شرعی، قانون جمهوری اسلامی، هدایت‌های امام خمینی (رة) و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: ریل گذاری اطلاعاتی حاصل بررسی‌های کلان در پرتو رهنمودهای راهگشای مقام معظم و استفاده از تجارب سربازان امام زمان (عج) است. این سازمان از مردم و برای مردم است امنیت را برای مردم و سلب امنیت را برای دشمنان مردم می‌خواهد.

وزیر اطلاعات افزود: این سازمان به دنبال امنیت در تمام زمینه‌ها و عرصه‌ها همچون در زمینه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، رسانه‌ای، جان و مال و آبروی مردم برای مردم است.