کد خبر : 185848 تاریخ : ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۸ فروردين - 11:47
با چکاپ پزشکی رایگان سلامت سالمندان شمال تهران ارتقاء می یابد چکاپ پزشکی رایگان سالمندان شمال تهران با هدف ارتقاء سلامت جسمی و روحی آن ها با هماهنگی مراکز پزشکی در حال انجام است .

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سودابه سوداگر مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه یک با بیان خبر فوق اظهار داشت: بهداشت جسمی  و روحی سالمندان، سلامت  آنها را به دنبال دارد و به طبع سلامتی آنها منجر به ایجاد نشاط در خانواده می شود بر همین اساس طرح چکاپ سلامت و دیگر معاینات لازم در این سن برای سالمندان بالای 60 سال منطقه یک به طور رایگان در حال اجراست .
وی گفت: در این طرح با مشارکت مرکز تحقیقات اپیدمیولوژیک چشم پزشکی نور وابسته به بیمارستان چشم پزشکی نور از تمام افراد بالای ۶۰ سال ساکن در منطقه یک معاینات کامل چشم پزشکی، بینایی سنجی، چکاپ کامل بدن شامل شاخص های تن سنجی و آزمایش خون تا 15 اردیبهشت ماه به صورت رایگان انجام می شود.
سودا گر افزود: با مشارکت بیمارستان نور افشار نیز برای سالمندان متقاضی  معاینات  ارزیابی اختلالات حافظه و بیماری های روحی، روانی، اختلالات خواب، تعادل و بیماری های داخلی، ارائه درمان های لازم و تعدیل کیسه دارویی  از 2 اردیبهشت تا 4 اردیبهشت ماه در این بیمارستان واقع در کاشانک انجام می شود.
وی گفت: شهروندان  بالای ۶۰ سال ساکن در منطقه یک که متقاضی شرکت در این طرح ها هستند     می توانند در زمان اعلام شده  با شماره تلفن ۹۶۰۲۷۷۰۲ الی 5 تماس حاصل نمایند تا هماهنگی های لازم برای حضور آنها در مراکز مذکور و انجام آزمایشات بر قرار  شود.