کد خبر : 185684 تاریخ : ۱۳۹۸ شنبه ۲۴ فروردين - 17:23
بر روی سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات منتشر شد فهرست جمعیت‌های ملی اهدا کننده کمک به سیل‌زدگان کشور در راستای اهمیت و تحقق قانون دسترسی آزاد به اطلاعات، فهرست جمعیت‌های ملی اهدا کننده کمک به سیل‌زدگان کشور از سوی سازمان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، بر روی سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات به نشانی foia.iran.gov.ir (اسناد منتشر شده ) منتشر شد.

نوآوران آنلاین- همچنین این سازمان، اقدامات صورت گرفته در خصوص وقوع سیلاب در سطح کشور ، اقلام زیستی و غذایی توزیع شده در سطح کشور، اقلام زیستی و غذایی ارسال شده به استان های آسیب دیده در سطح کشور، هزینه های خدمات امداد و نجات تا مورخ ۱۶ فروردین ٩٨ (از منابع داخلی جمعیت) و ... را بر روی این سامانه منتشر کرد.

اقدام به انتشار نحوه کمک و اقلام اهدایی کشورها به سیل زدگان کشور با هدف  شفاف سازی و تنویر افکار عمومی، جلوگیری از شایعه پراکنی و تخریب اقدامات و عملکرد سازمان های ذیربط حائز اهمیت می باشد.

جدول فهرست جمعیت‌های ملی اهدا کننده کمک به سیل‌زدگان کشور و اقدامات صورت گرفته در خصوص وقوع سیلاب در سطح کشور در نشانی https://foia.iran.gov.ir/web/guest/published-documents  ( قوه مجریه ، جمعیت هلال احمر) قابل دسترسی است.

تاکنون  بیش از یک هزار سند از سوی  ٥٩٢ دستگاه  بر روی سامانه منتشر شده است.