کد خبر : 185604 تاریخ : ۱۳۹۸ جمعه ۲۳ فروردين - 15:32
مدیرعامل باشگاه استقلال: باقری محروم است مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه جلسه‌ای برای رفع محرومیت فرشید باقری برگزار نشده است، گفت: مشکلی برای تمدید قرارداد آیاندا پاتوسی و ایسما بازیکنان خارجی خودمان نداریم.

نوآوران آنلاین- امیرحسین فتحی درباره برد استقلال مقابل الهلال عربستان گفت: استقلال جزو نمایندگان شایسته بود. مسابقه ما با الهلال از تیم‌های دیگر ایران قدرتمندتر بود. بازیکنان ما بازی هماهنگی انجام دادند که با نتیجه همراه بود.

وی در خصوص تبعات باخت استقلال به پرسپولیس و مشکلات مالی تصریح کرد: فوتبال ما همیشه با محدودیت منابع مالی روبرو هستند. این مشکلات ما با دست و پنجه نرم می‌کند. دربی هم بازی خاصی است. باخت همیشه تلخ است. تیم ما بعد از الهلال به روند خوبش بازگشته و امیدوارم مقابل سپاهان بازی خوبی انجام بدهیم و با کسب سه امتیاز در کورس قهرمانی بمانیم.

مدیرعامل استقلال درباره نگرانی هواداران این تیم نسبت به تمدید قرارداد بازیکنان خارجی استقلال بدون نام بردن از گادوین منشآ، یادآور شد: هواداران دغدغه نداشته باشند. بازیکنان مدنظر کادر فنی بخصوص خارجی‌ها مثل پاتوسی و ایسما مشکل تمدید قرارداد ندارند. با تلاش همکاران سعی می‌کنیم مشکلات را برطرف کنیم.

فتحی درباره جلسه هیأت مدیره با وینفرد شفر و اختلاف طرفین تصریح کرد: در یک خانواده کوچک هم اختلاف سلیقه وجود دارد. در باشگاه بزرگ استقلال هم قطعاً اختلاف سلیقه بین همه اعضا وجود دارد ولی این اختلاف در جهت پیشبرد باشگاه است. باشگاه و هیأت مدیره هماهنگ هستند. امیدوارم اینها منتج به نتیجه خوب شود.

وی درباره وضعیت فرشید باقری و مهدی قائدی گفت: مشکل قائدی حل شده است اما باقری کماکان حق حضور در تمرینات را ندارد و جلسه‌ای هم در این ارتباط تشکیل نشده است.