کد خبر : 184961 تاریخ : ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۷ اسفند - 15:27
شهردار منطقه يک: شمال تهران آماده آغاز بهار شد شمال تهران به منظور مناسب سازی فضاهای شهری جهت ورود به سال جدید و خدمات رسانی مناسب به شهروندان و گردشگران ، با انجام طرح استقبال از بهار آماده نوروز 98 شد.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه يک سید حمید موسوی شهردار این منطقه با بیان خبر فوق طرح استقبال از بهار را اقدامي اساسي از سوي همه معاونت و اداره هاي شهرداری این منطقه دانست و اظهار داشت: در زمان اجراي اين طرح كليه معاونت ها، ادارات و نواحي نسبت به تقويت اكيپ هاي اجرايي خود اقدام نمودند تا با سرعت ، دقت و صحت بيشتر معابر و فضاهاي شهري منطقه را پاکسازي کنند و رضایت شهروندان را بدست آورند.
وي تصریح کرد: طرح استقبال از بهار تا 15 فروردین ماه با همه توان نیروها اجرا می شود که  توجه به مراکز گردشگری و بهسازی اماکن زیارتی، فرهنگی و... مانند امامزاده ها، کتابخانه ها و ... از جمله اموری است که در این ایام مورد توجه خاص قرار خواهد گرفت.
موسوی به تشريح طرح و عملکرد هر يک از ادارات خدمات رسان  منطقه پرداخت و افزود : در بخش خدمات شهري نظافت معابر، فضاهاي سبز، شستشوي مخازن زباله، المانهاي شهري، تعویض پرچم های بزرگراهی و 55 متری سطح منطقه، سفره هفت سین و المان های نوروزی، تفکیک پسماند، مبارزه با جانوران موذی و ... انجام مي شود.
شهردار منطقه يک خاطرنشان ساخت : در حوزه ترافیک و عمران یک نیز توجه ویژه به شبکه حمل و نقل عمومی و ایمن سازی تردد وسایل نقلیه عبوری و خدمات رسانی مناسب به مسافرین و همچنین بهسازی ، مرمت و لکه گیری آسفالت معابر، ساماندهی حریم کارگاهی و رفع خطر اجرا می شود.
وی گفت: شهروندان مي توانند در زمان اجراي طرح استقبال از بهار ، مشكلات شهري را به سامانه  137 اعلام كنند تا در مدت اجراي طرح در ناحيه محل سكونتشان، نسبت به بررسي و رفع آن اقدام شود.