کد خبر : 184640 تاریخ : ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۲ اسفند - 15:03
استاندار اصفهان: موزه دفاع مقدس جایگاه و ارزش‌های جنگ تحمیلی را به نسل جدید پیوند می‌دهد استاندار اصفهان گفت: حماسه بزرگ دفاع مقدس باید در اذهان ملت پایدار بماند و این موزه جایگاه و ارزش‌های دوران دفاع مقدس را به نسل جدید پیوند می‌دهد.

نوآوران آنلاین- به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در جریان بازدید از موزه دفاع مقدس اصفهان اظهار کرد: به نمایش گذاشتن آثار و ارزش‌های دفاع مقدس برای مردم از ویژگی‌های این موزه است و یکی از مهم‌ترین دستاوردهای آن این است که نسل‌های جدید را با نسل قدیم که این حماسه را خلق کردند، پیوند می‌زند.

وی با بیان اینکه هر اقدامی علاوه بر دارا بودن اهداف اصلی چندین هدف فرعی هم دارد، ادامه داد: از اهداف فرعی این طرح می‌تواند تأثیرگذاری بر جذب گردشگر باشد.

رضایی با بیان اینکه این موزه مساله، جایگاه و ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل جدید پیوند می‌دهد، تاکید کرد: این حماسه‌ها باید در اذهان ملت پایدار بماند.

استاندار اصفهان ایجاد موزه دفاع مقدس اصفهان را کاری بسیار عظیم و در خور توجه خواند و افزود: این موزه با طرح و ایده جدید ساخته شده است و در بین موزه‌های دفاع مقدس سطح کشور نمونه و کم نظیر است.

مدیر ارشد استان با اشاره به اینکه مهم‌ترین قسمت موزه دفاع مقدس یادمان شهدای گمنام در ضلع شرقی این موزه است، خاطر نشان کرد: در ساخت این موزه از تجهیزات امروزی استفاده شده است تا ارزشها به مخاطب شناسانده شوند و فضایی فراهم شود تا بیننده آشنایی لازم را با مساله دفاع مقدس پیدا کند