کد خبر : 184227 تاریخ : ۱۳۹۷ جمعه ۱۷ اسفند - 14:48
تازه های سامسونگ در MENA Forum 2019 آنتالیا معرفی شد شرکت سامسونگ امروز از نسل آینده محصولات هوشمند و نوآورانه خود رونمایی کرد که با هدف ساده‏تر کردن زندگی کاربران طراحی شده‎اند. این شرکت همواره متعهد به عرضه پیشروترین فناوری‏ها ضمن تکیه بر نقاط قوت محصولات کنونی خود است تا بتواند عصری نوین را پایه‎گذاری کند که در آن با تلفیق نوآوری و هوشمندی در کل اکوسیستم محصولات خود، تجربه‎ای کاملا شخصی را برای هر کاربر ایجاد کند.

نوآوران آنلاین-گوشی هوشمند گلکسی S10 نقطه تکامل یک دهه نوآوری است که با هوشمندی بالا و امکان اتصال با روشهای نوین، استاندارد جدیدی را برای گوشیهای هوشمند ایجاد کرده و انتظار کاربر از فناوری را برآورده می‏کند. این محصول تاکید دوبارهای است بر تعهد شرکت سامسونگ به فراهم کردن امکان انجام کارهای ناممکن برای کاربران خود و بهبود زندگی آنها. گلکسی S10 همچنین نشانهای است از 50 سال پیشتازی سامسونگ در دنیای فناوری و نوآوری.

محصولات جدید و نوآورانه سامسونگ شامل تلویزیون‏های 8K QLED در اندازه 98 اینچ، گوشی‏های هوشمند گلکسی S10 و گلکسی فولد، یخچال چهار درب، سری سایدبایساید سه درب، ماشین لباسشویی QuickDrive و کولرهای گازی Wind-Free همگی در فروم امسال به نمایش گذاشته خواهند شد.

علاوه بر نمایش محصولات جدید، گزارشی از دستاوردهای سامسونگ در تلفیق دستیار هوشمند بیکسبی در تلویزیونهای QLED و تغییر کاربردهای تلویزیون با استفاده از توانمندیهای صوتی و امکان تعامل به زبانهای انگلیسی و فرانسه نیز ارائه خواهد شد.

سانگوان میونگ، مدیر بخش خاورمیانه و شمال آفریقا در سامسونگ الکترونیکس میگوید «تعهد کامل ما به نوآوری‏های هدفمند و سادهتر کردن زندگی کاربران، متکی بر میراثی غنی از نوآوریهای ما است. ما در سال گذشته باز هم مرزهای نوآوری را در همه گروههای محصولی خودمان جابجا کردیم. در سال 2019 باز هم به دنبال تکامل بیشتر خواهیم رفت تا با استفاده از نوآوریهای خودمان، سبک زندگی در منطقه منا را متحول کرده و به همه کاربرانمان امکان انجام کارهای غیرممکن را بدهیم».

شرکت سامسونگ در طی این فروم برنامههای متعددی را هم با هدف تجربه محصولات جدید توسط شرکتکنندگان برگزار کرد. مهمانان حاضر، همانند تور بازدید از موزه توانستند همه محصولات سامسونگ را از نزدیک مشاهده کنند که قرار است در سال پیش‌ رو وارد فروشگاههای این شرکت شوند.

 

عصر تلویزیونهایی با قدرت، هوشمندی و اندازه بزرگتر

سامسونگ در MENA Forum 2019 تلفیق سختافزار و نرمافزار و بازتعریف مفهوم تلویزیون را از نزدیک برای همگان به نمایش گذاشت. این نمایشگرهای جدید که با استفاده از فناوری MicroLED سامسونگ ساخته شده‌ با توجه به هوشمندی فوق‏العاده خود، هیچ مرز و محدودیتی برای توسعه حتی از نظر اندازه و نسبت ابعاد نداشته و با طراحی بدون حاشیه خود تجربه دیداری کاملا فراگیری را برای فرد فراهم میکند.

سری تلویزیونهای 8K QLED سامسونگ با اندازه 98 اینچ نمادی از پیشرفتهترین فناوریهای این شرکت در حوزه نمایشگرها بوده و ثابت می‏کند که فناوری 8K میتواند تجربه دیداری کاربران را تا حد زیادی ارتقا داده و عصری نوین از امکانات دیداری را ایجاد کند. این تلویزیونها مجهز به یک چیپ Quantum Processor 8K هستند که بهترین کیفیت موجود تصویر را در اختیار کاربر قرار میدهد و طراحی بسیار زیبا و قابلیتهای هوشمند و اندازه‏های بزرگ این سری از تلویزیونها باعث می‌شود تجربهای کاملا متفاوت برای کاربر ایجاد شود. چه در حال استریم فیلم، استفاده از دستگاههای جانبی یا پورت‏های HDMI، USB یا حتی اشتراک صفحه موبایلی باشید، به کمک فناوریهای مبتنی بر هوش مصنوعی سامسونگ میتوانید هرمحتوایی را شناسایی و کیفیت آنها را بدون توجه به رزولوشن اولیه، ارتقا داده و به کیفیت 8K برسانید.

سری جدید ساندبارهای Q70 سامسونگ نیز در این نمایشگاه عرضه شد. این محصولات که با همکاری برند هرمان کاردن ساخته شده است، با استفاده از فناوریهای Dolby Atmos و DTS:X تجربهای بسیار متفاوت و بهتر از صدا را در اختیار کاربر قرار میدهند و فضای صوتی کاملا سه بعدی را برای شما میسازند. از سوی دیگر قابلیت AI Sound در این محصولات با استفاده از هوش مصنوعی و بصورت زنده، کیفیت صدا را تنظیم می‏کند تا به بهترین حالت صدا در هر حالت و برنامه‏ای برسید. همزمان نیز قابلیت 4K Pass-Through کیفیت صدا و تصویر را با هم ارتقا می‏دهد.

 

تحقق عصر نوین زندگی هوشمند و نوآور

نمایشگاه MENA Forum امسال مجموعهای است از نوآوری‏ها که کاملا با زندگی هوشمند امروزی در هر گوشهای از خانه، سازگاری دارند. این پیشرفتها نهایتا به تجربه‏ای غنیتر و بهتر از زندگی منجر میشوند که با سرعت زیادی شرایط خانه شما را متحول کرده و به شما امکان میدهد از دنیای تجربههای هوشند لذت ببرید.

یخچال چهار درب سامسونگ با استفاده از فناوری خنککنندگی سهگانه، با ایجاد دمایی دقیق و کاملا کنترل شده در هر کجای یخچال، مواد غذایی را کاملا تازه نگه می‏دارد. بهینه بودن سطح رطوبت باعث می‏شود غذاهای داخل یخچال برای مدت طولانی‏تری کاملا تازه باقی بمانند. دمای بخش Flex Zone بصورت مستقل کنترل شده و لذا غذاها را در دمای بهینه مختص به آنها نگهداری می‏کند.

یخچالهای سایدبایساید سه درب سامسونگ فضای نگهداری بیشتری را برای کاربر فراهم می‏کند. این یخچالها با داشتن ظرفیت بیشتر در کنار سیستم خنک‏کنندگی دوگانه یا Twin Cooling، میزان دما و رطوبت را در بهترین حالت ممکن برای هر غذایی نگه می‏دارند. بسته به نوع استفاده، شما می‏توانید از دماهای پیشفرض در یخچال خود استفاده کرده و به این ترتیب در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کنید.

سری ماشینهای لباسشویی QuickDrive سامسونگ نیز در Forum 2019 به نمایش گذاشته شده است. این فناوری جدید بدون کاستن از کیفیت شستشو، زمان آن را تا 50% کاهش داده و در عین حال به کاربر امکان می‏دهد از طریق هرکدام از دستگاه‏های متصل خود، چرخه شستشو را آغاز، متوقف و یا بر روند انجام آن نظارت کند. لباسشویی QuickDrive همچنین مجهز به دستیار شستشوی هوشمند سامسونگ است که با استفاده از هوش مصنوعی می‏تواند بصورت خودکار پیشنهاداتی را برای بهینهسازی چرخههای شستشو عرضه کند. کاربران با استفاده از قابلیت AddWash سامسونگ نیز می‏توانند در میانه چرخه شستشو، تکه لباسهای جامانده را به لباسشویی اضافه کنند.

کولرهای گازی Wind-Free سامسونگ از یک سیستم جدید دو مرحلهای برای خنک کردن محیط استفاده می‏کنند که تا حد زیادی میزان مصرف انرژی را کاهش می‏دهد و با داشتن امکان اتصال وای-فای، می‏توان حتی از راه دور نیز آن را کنترل کرد.

 

یک دهه نوآوری گلکسی

در جشن ۱۰ سال موفقیت فنی در خانواده گلکسی، شرکت سامسونگ یک مجموعه از گوشیهای خود را معرفی کرد که مجهز به قابلیتهای جدید و بیسابقه شدهاند. محصولات جدید شرکت سامسونگ که یک دهه پس از معرفی اولین نمونههای گلکسی S عرضه می‏شوند در واقع نمادی از میراث پرافتخار عرضه نوآوریهای هدفمند و متناسب با نیازهای مشتریان هستند.

نوآوریهای معرفی شده در نمایشگر، دوربین و عملکرد گوشیهای سری گلکسی S10 بهترین تجربه موبایلی موجود را در اختیار کاربر قرار می‏دهد. گلکسی S10 برای کسانی طراحی شده است که همه چیز را در کنار هم می‏خواهند. این محصولات مجهز به یک نمایشگر Dynamic AMOLED کاملا جدید هستند که تصویری تمام صفحه را در کنار اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک به کاربر عرضه می‏کند. ویژگی‌های جدید دوربین سری گلکسی S10 قابلیت‏های کاملا حرفهای را در اختیار کاربران قرار داده و به این ترتیب این گوشی‏ها به هوشمندترین گوشی‏های موجود تبدیل می‏شوند.

پس از یک دهه نوآوری موفقیت آمیز، معرفی گلکسی Fold درها را به روی نسلی کاملا جدید از گوشی‌های هوشمند باز می‏کند. گلکسی Fold در واقع ترکیب گوشی هوشمند و تبلت در یک دستگاه با نمایشگر 7.3 اینچی Flex Display است که می‏تواند در غالب یک دستگاه کوچک، تا شود. این گوشی در هر کاربردی، از کار، بازی تا اشتراک گذاری محتوا، بهترین تجربه ممکن را در اختیارتان قرار میدهد.

در نهایت و با معرفی ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو و بندهای هوشمند گلکسی Gear Fit E و گلکسی Buds اکوسیستم محصولات خانواده گلکسی بسیار متنوعتر از گذشته شد. این ابزارهای پوشیدنی به کاربر امکان می‏دهند انواع قابلیت‏های هوشمند و نوآورانه را در اختیار گرفته و همه ابعاد زندگی و سلامتی خود را مانیتور و رهگیری کرده و به این ترتیب از یک زندگی متوازن و متصل لذت ببرند.

 

 

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الكترونيكس الهام‌بخش دنیا است و آينده را با ايده‌های نو و فناوري‌هاي خلاقانه و کاربردی اش شكل مي‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.