کد خبر : 183414 تاریخ : ۱۳۹۷ شنبه ۴ اسفند - 13:05
مهلت شرکت در انتخابات معلمان در شورای عالی آموزش و پرورش تمدید شد قائم مقام وزیر آموزش و پرورش از تمدید مهلت شرکت در انتخابات سه نماینده از معلمان در شورای عالی آموزش و پرورش تا ۱۰ اسفندماه خبرداد.

نوآوران آنلاین- امیرعلی نعمت‌الهی با اشاره به تمدید انتخابات نمایندگان معلمان شورای عالی آموزش و پرورش اظهار کرد: با تدبیر وزیر آموزش و پرورش بنا بر این شد که مشارکت بیشتر و بهتری را شاهد باشیم و تا کنون نزدیک به ۶۵ هزار نفر مشارکت داشته‌اند.

وی افزود: چون انتخابات در این مرحله اینترنتی است و وقفه‌ای ایجاد شده بود تصمیم بر آن شد که تا ۱۰ اسفندماه تمدید شود تا هم شاهد مشارکت بیشتر باشیم و هم وقفه فنی که در برخی استان‌ها ایجاد شده بود، جبران شود.

قائم مقام وزیر و رئیس مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش با بیان اینکه همه همکاران دارای کدپرسنلی اعم از معلمان، همکاران اداری و فرهنگی دانشجو معلمان و بازنشستگان می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند گفت: در این مرحله ۱۶۲ نفر انتخاب می‌شوند که حداقل یک نفر در هرکدام از استان‌ها باید از همکاران خانم باشند.

نعمت الهی ادامه داد: بیش از ۱۲۰ هزار برگه رای آماده شده و علاوه بر ستاد راهبری و حراست، نمایندگانی از بازرسی و دادستانی کل کشور نیز بر فرایند انتخابات نظارت می‌کنند.

وی در برنامه تلویزیونی پرسشگر اعلام کرد که وزیر آموزش و پرورش از شنبه (امروز) صبح مهمان فرهنگیان و دانش آموزان ایلام خواهد بود و تشکیل شورای آموزش و پرورش مناطق مرزی هدف این سفر است. در این شورا علاوه بر معاونان آموزش و پرورش، نمایندگان دستگاه‌های ملی ذی‌ربط نیز حضور دارند.