کد خبر : 182692 تاریخ : ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۲ بهمن - 14:39
استاندار تهران: در مقابل همه سختی‌ها ایستاده‌ایم استاندار تهران گفت: در طول این 40 سال توانستیم با توجه به همه توطئه‌های استکبار جهانی شرایطی را فراهم کنیم که بتوانیم در مقابل همه سختی‌ها بایستیم.

نوآوران آنلاین- انوشیروان محسنی‌بندپی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن درباره حضور مردم گفت: این انقلاب برای مقاومت، ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی از 40 سال قبل به برکت اندیشه‌های امام راحل و خون شهدا شکل گرفته و در ادامه نیز با رهنمودهای مقام معظم رهبری این چنین اقتدارگرایانه در تمام دنیا سربلند کرده است.

وی ادامه داد: در طول این 40 سال توانستیم با توجه به همه توطئه‌های استکبار جهانی شرایطی را فراهم کنیم که بتوانیم در مقابل همه سختی‌ها بایستیم.

استاندار تهران تصریح کرد: چیزی که امروز شاهد بودیم حضور آگاهانه و حماسی مردم در تجدید بیعت با آرمان‌های امام و لبیک به مقام معظم رهبری بود که همه اقشار مردم اعم از پیر، جوان و کودک آمدند تا اعلام کنند که در مقابل توطئه‌های استکبار جهانی که امسال شدت و غلظت بسیار بالایی به خود گرفته ایستاده‌اند و مقاومت می‌کنند و انشالله با این وحدت و انسجام و یکپارچگی شرایطی را فراهم کنیم که این توطئه‌ها یکی پس از دیگری خنثی و بی‌اثر شود.

بند‌پی خاطرنشان کرد: آنچه را که مردم مطالبه کرده‌اند این است همانطور که امروز مسئولان در میان مردم بودند در تصمیم‌گیری‌ها، مسائل و مشکلات مردم را با تدبیر و برنامه‌ریزی برطرف کنند. امیدوارم شرایطی را فراهم کنیم که عدالت و رفاه اجتماعی را برای همه مردم با بهره‌گیری و استفاده از ظرفیت‌های قانونی به سر منزل مقصود برسانیم.