کد خبر : 182689 تاریخ : ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۲ بهمن - 14:03
مسابقه هیجان یک انتخاب به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، مسابقه اینستاگرامی هیجان یک انتخاب با یک جایزه هیجان انگیز آغاز شد.

نوآوران آنلاین- بر اساس این گزارش آسیاتکی ها و غیر آسیاتکی ها می توانند با شرکت در مسابقه بزرگ #هیجان_یک_انتخاب و کسب امتیازات بالاتر، شانس خود را افزایش دهند.
این مسابقه حاکی از آن است که مسابقه دارای ۳ مرحله میباشد و در بازه ۱۵ بهمن آغاز و تا  ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت، پس از اتمام هر مرحله یک پست به جهت معرفی مرحله بعدی منتشر میشود، پس از پایان مرحله اول، دوم و سوم با توجه به امتیازات کاربران قرعه کشی انجام خواهد شد همچنین در پایان هر مرحله یک قرعه کشی ۱۰ سرویس اینترنت برای سرویس های آسیاتک برگزار میشود و کاربران میتوانند از ادامه بازی انصراف بدهند و در آن قرعه کشی شرکت کنند.     
در مرحله اول از کاربران میخواهیم که دوستان خود را در زیر پست شروع مسابقه با هشتگ هیجان_یک_انتخاب ، منشن کنند و به ازای هر ۵ نفری که منشن میشوند،  یک امتیاز دریافت میکنند و اگر آن فرد آسیاتک را فالو کند ۵ امتیاز بابت هر فرد دریافت میکنند، مراحل بعدی متعاقبا اعلام می گردد.
روابط عمومی آسیاتک اعلام کرد در پایان زمان تعیین شده، قرعه کشی در بین شرکت کنندگانی که بالاترین امتیازات را کسب کرده اند برگزار شده و به برنده مسابقه XBOX اهداء خواهد شد.  
تاریخ شروع و پایان مسابقه از تاریخ ۱۷ بهمن الی ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ می باشد که شما عزیزان با انجام مراحل مربوط به مسابقه می توانید برنده این مسابقه هیجان انگیز شوید.
مشترکین و مشتریان عزیز می توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی درخصوص شرایط مسابقه به آدرس اینستاگرام آسیاتک به آدرس  https://www.instagram.com/asiatech.ir/ مراجعه کنند.