کد خبر : 182679 تاریخ : ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۲ بهمن - 13:27
ایجاد جاده تندرستی اطراف دریاچه آزادی منتفی است سرپرست فدراسیون قایقرانی اعلام کرد ساخت جاده تندرستی کنار دریاچه آزادی منتفی است.

نوآوران آنلاین- احمد گواری در گفت‌وگو با ایسنا در مورد جلسه با مسئولان شرکت توسعه تجهیز برای تعیین تکلیف ایجاد جاده تندرستی کنار دریچه آزادی بیان کرد: آقایان کریمی و شعبانلو آمدند و دلایل ما را شنیدند نکات فنی مطرح شد و در نهایت بحث دور دریاچه از طرح آنها خارج شد. آقای کریمی فرد منطقی است و وقتی صحبت کردیم پذیرفت و اعلام کرد دنبال این نیست که قایقرانی آسیب ببیند و خدشه‌ای به آن وارد شود.

گواری در پاسخ به این پرسش که پس ساخت جاده تندرستی کنار دریاچه آزادی منتفی شده است، تاکید کرد: به امید خدا منتفی شد.

او در مورد حرف و حدیث‌هایی مبنی بر اینکه دو نفر کاندیداها (خسرو ابراهیمی و گل محمدی) تأیید صلاحیت نشده‌اند نیز گفت: من اطلاعی ندارم و وزارت ورزش هم هیچ چیزی در مورد تأیید صلاحیت‌ها اعلام نکرده است. احتمالاً باید ۲۳-۲۴ بهمن تأیید صلاحیت‌ها اعلام شود.

گواری در مورد اینکه سونیا نوری زاد پیشنهاد هدایت تیم ملی آب‌های آرام بانوان را نپذیرفت، تصریح کرد: پدر خانم نوری زاد بیمار است و مدتی دنبال درمان پدرش است اما انصراف نداده است. اگر او نیاید الهه خوارزمی انتخاب می‌شود. البته خانم خوارزمی هم در شرکت نفت کار می‌کند و باید پیگیر باشیم که شرکت نفت موافقت کند او مدتی در فدراسیون قایقرانی مأمور شود.

سرپرست فدراسیون قایقرانی در مورد انتخابات گفت: امیدوارم آن کسی که مناسب برای این رشته است انتخاب شود. قایقرانی خیلی ظرفیت دارد و امیدوارم کسی که به عنوان رئیس انتخاب می‌شود، از تمام ظرفیت‌ها استفاده کند و این رشته به مدال برسد و توسعه پیدا کند. قایقرانی قطعاً نیاز به تجهیزات دارد البته تعدادی قایق خریداری شده است.