کد خبر : 182575 تاریخ : ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۶ بهمن - 19:06
قیمت طلا، سکه و ارز در ۱۶ بهمن‌ماه جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در سه‌شنبه ۱۶ بهمن ماه را در این خبر بخوانید.

نوآوران آنلاین- قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و ۲۴۳ هزار تومان (۴۳ هزار تومان افزایش) و تمام سکه طرح قدیم چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز) است.

همچنین نیم سکه به قیمت دو میلیون و ۲۴۰ هزار تومان (۱۰ هزار تومان کاهش)، ربع سکه یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان (۲۰ هزار تومان افزایش) و سکه یک گرمی ۷۷۰ هزار تومان (۱۵ هزار تومان افزایش) عرضه می‌شود.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۷۱ هزار و ۸۹۹ تومان (۶۰۰۰ تومان افزایش) و هر اونس طلای جهانی نیز ۱۳۱۵.۲۰ دلار (۳.۲۰ دلار افزایش) است.

از بازار ارز چه خبر؟

اما امروز (۱۶ بهمن) بانک‌ها هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۲۳۳ تومان، هر یورو را ۱۲ هزار و ۸۵۵ تومان و هر پوند انگلیس را ۱۴ هزار و ۸۵۵ تومان خریداری کردند.

همچنین شعب ارزی بانک‌های عامل ارز مسافرتی در صورت تکمیل بودن مدارک مسافران تا سقف ۵۰۰ یورو برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف هزار یورو برای سایر کشورها پرداخت می‌کنند که نرخ ارز مسافرتی برای امروز بدون احتساب کارمزد، ۱۳ هزار و ۳۶۵ تومان بود که با احتساب کارمزد به حدود ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.

همچنین قیمت خرید دلار آمریکا در صرافی‌های بانک‌ها عصر امروز ۱۱ هزار و ۶۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۱ هزار و ۷۵۰ تومان بود. این صرافی‌ها یورو را نیز به قیمت ۱۳ هزار و ۶۵۰ تومان خریداری کرده و با نرخ ۱۳ هزار و ۷۵۰ تومان فروختند.