کد خبر : 182415 تاریخ : ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۴ بهمن - 15:25
قربانی: «نمکی» رأی اعتماد بالایی از مجلس می‌گیرد یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با این پیش بینی که وزیر پیشنهادی بهداشت می‌تواند رأی بالایی از مجلس بگیرد، گفت که آقای نمکی با توجه به تجربیاتش می‌تواند قطار طرح تحول را در مسیر خود به حرکت درآورد.

نوآوران آنلاین- محمدحسین قربانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به نظر بنده آقای نمکی می‌تواند رأی بالایی از صحن مجلس بگیرد چون ایشان در حوزه‌های مختلف تجربه دارد. از نمونه آن می‌توان به تجربه ایجاد چند دانشگاه و تدریس در آن اشاره کرد.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به مشکلات حوزه دارو در کشور گفت: در حال حاضر حوزه دارو معضلی برای کشور است که ایشان می‌تواند موضوع مشکلات پیش روی داروسازان و به طور کلی حوزه دارو را مدیریت کند. کما اینکه قبل از این هم معاون وزیر بهداشت بوده و تجربه خوبی در کارنامه‌اش وجود دارد.

قربانی ادامه داد: عمده مسائل حوزه بهداشت و درمان به موضوع تأمین بودجه و مصرف آن بر می‌گردد. آقای نمکی به اعداد و ارقام بودجه مسلط است. لذا می‌تواند با تأمین منابع و هزینه کرد آن در چارچوب قانون قطار طرح تحول را با متانت در مسیر خود به حرکت درآورد.