کد خبر : 182372 تاریخ : ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۴ بهمن - 13:37
واکنش سرپرست پرسپولیس به احتمال حضور برانکو در تیم ملی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید برانکو آنقدر حرفه‌ای هست که به قراردادش با این باشگاه پایبند باشد.

نوآوران آنلاین- مصطفی قنبرپور در حاشیه نشست سرمربیان لیگ برتری با داوران اظهار کرد: جلسه‌ای که امروز برگزار شد مفید خواهد بود چراکه با اضافه شدن داوران در بازی‌ها می‌توانیم به آینده و کم شدن اشتباهات امیدوار باشیم. به نظر من با توجه به اینکه تمام مربیان حضور داشتند و صحبت کردند، اینگونه جلسات باید زیاد برگزار شود تا هماهنگی بیشتری برقرار شود. در حال حاضر فاصله‌ای میان داوران و مربیان ایجاد شده که برگزاری این جلسات همدلی را میان آن‌ها بیشتر می‌کند.

وی افزود: زمانی که سرمربی تیم ملی نوجوانان بودم از آقای فغانی خواستم چند جلسه‌ای را با تیم ما کار کنند تا بازیکنان با قوانین روز آشنا شوند. همین امر باعث شد ما در طول مسابقات آسیایی کمترین خطا را مرتکب شدیم. این می‌تواند در لیگ هم اتفاق رخ بدهد. باید در استان‌ها میان داوران و مربیان جلساتی برگزار شود تا همه از قوانین داوری آگاه شوند. این کارها باعث می‌شود تنش‌ها کمتر شود.

او درباره حضور نیافتن برانکو ایوانکوویچ در این جلسه هم گفت: من امروز به اتفاق حسین ماهینی به این جلسه آمدم چون تمرینات ما صبح برگزار می‌شود و آقای برانکو در تمرین حاضر هستند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره وضعیت این تیم در لیگ برتر گفت: در اردوی قطر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و با وجود اینکه بازیکنان ملی‌پوشمان حضور نداشتند اما با حضور بازیکنان مصدوم تیم شرایط خوبی را در قطر سپری کردیم. بعد از بازگشت اولین بازی ما مقابل تیم علی کریمی بود و توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. امیدوارم در ادامه هم بتوانیم بازی خوب و تهاجمی‌ای را مقابل پدیده انجام بدهیم.

وی درباره خریدهای جدید پرسپولیس هم گفت: شخص آقای برانکو روی این موضوع تمرکز لازم را داشتند و همه خریدها به درخواست آقای برانکو انجام شده‌اند. تنها بازیکن خارجی‌ای هم که جذب کردیم، بودیمیر است.

قنبرپور بحث سرمربی‌گری برانکو در تیم ملی فوتبال ایران هم گفت: من در این‌باره هیچ اطلاعی ندارم اما آقای برانکو آنقدر شخصیت بزرگ و حرفه‌ای دارند که به قرارداد خود با پرسپولیس پایبند باشند و به این راحتی پرسپولیس را ترک نکنند مگر اینکه صلاح مسائل ملی مطرح باشد. از این بابت هر اتفاقی رخ بدهد خوشحال می‌شویم.

او درباره حضور منشأ در استقلال هم تصریح کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم اما امیدواریم منشأ موفق باشد چراکه او برای پرسپولیس زحمت کشیده است. در هر صورت برانکو تشخیص داد تا او با پرسپولیس همکاری نکند. او در تیم ما موفق بود اما تصمیم گیری در این زمینه را آقای برانکو انجام می‌دهند.