کد خبر : 181164 تاریخ : ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۶ دي - 14:05
واکنش مربی سپیده توکلی به حرفهای غیاثی: شنیدن این صحبت‌ها از زبان یک پیشکسوت تاسف‌بار است مربی و همسر سپیده توکلی در واکنش به صحبت‌های پیشکسوت و سخنگوی فدراسیون دوومیدانی می‌گوید که با این سخنان به راحتی زحمات و تلاش های ورزشکاران نادیده گرفته می شود.

نوآوران آنلاین- ایمان روغنی مربی و همسر سپیده توکلی ملی‌پوش پرش ارتفاع ایران در گفت و گو با ایسنا، در واکنش به صحبت های تیمور غیاثی سخنگوی فدراسیون دوومیدانی اظهار کرد: برایم جالب و در عین حال شنیدن این صحبت‌ها تاسف بار است که فردی که پیشکسوت و از خانواده دوومیدانی است به این راحتی زحمات و تلاش های ورزشکاران را نادیده می گیرد.

وی ادامه داد: ورزشکاران با هیچ امکاناتی و با تمام سختی‌ها به عناوین مختلف می رسند. غیاثی گفته " سپیده در غیاب قهرمانان آسیا مدال گرفته است" در صورتی که او چند ماه قبل‌تر دارنده مدال برنز پرش ارتفاع بازی‌های آسیایی جاکارتا را در مسابقات دوومیدانی قهرمانی داخل سالن آسیا تهران شکست داده بود. در این شرایط احتمال این است که صحبت‌های این پیشکسوت به دلیل بی اطلاعی او باشد اما متاسفانه این صحبت‌ها را رسانه‌ای می کند و باعث بی ارزش شدن مدال ورزشکاران می شود.

مربی سپیده توکلی در ادامه و در واکنش به موضوع پا به سن گذاشتن سپیده توکلی گفت: مگر کسی می تواند بگوید یک ورزشکار چه زمانی باید از ورزش قهرمانی خداحافظی کند؟ آن هم ورزشکاری چون توکلی که در همین سال 4 بار رکورد ملی ماده های پرش ارتفاع و پنجگانه را جابه جا کرده و قهرمان و نایب قهرمان آسیا شده است. این سخنان جز بی انگیزگی به ورزشکار چیز دیگری نخواهد داشت. من به عنوان مربی و همسر توکلی از این افراد می خواهم که نظرات کارشناسی خود را در ذهن‌خودشان نگه دارند.

روغنی در ادامه گفت: سپیده جدا از بحث قهرمانی دانشجوی سال آخر رشته مدیریت ورزشی است. او اگر مربی تیم دانشگاه آزاد است و یا در فدراسیون نجات غریق فعالیت می کند همگی به دلیل شایستگی اوست. حضور او در تیم دانشگاه آزاد سبب شده که این تیم در لیگ دوومیدانی 4 سال پیاپی قهرمان شود و اکثر دختران قهرمان در این تیم حضور یابند. این ها چیزی جز خدمت به دوومیدانی است که گفته می شود حضور توکلی در دوومیدانی برای این است که چیزی گیرش بیاید؟

وی در پایان گفت: امیدوارم افراد حاضر در این رشته بیشتر به فکر حل مشکلات و کمبودهای قهرمانان زحمتکش در دوومیدانی باشند و دیگر شاهد این گونه صحبت ها نباشیم. همگی باید به فکر پیشرفت و ارتقاء دوومیدانی کشور و اهتزاز پرچم ایران در مسابقات بین المللی باشیم.