کد خبر : 181152 تاریخ : ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۶ دي - 13:35
برقراری نظام ارجاع الکترونیک در روستاها و شهرهای کمتر از ۲۰هزار نفر "گلستان" معاون درمان وزیر بهداشت از برقراری نظام ارجاع الکترونیک در روستاها و شهرهای زیر ۲۰هزار نفر جمعیت استان گلستان خبر داد.

نوآوران آنلاین- قاسم جان باباییگفت: روز گذشته و در سفر سرپرست وزارت بهداشت به همراه کاروان تدبیر و امید به استان گستان، نشست ۵ ساعته ای با مسئولان این دانشگاه در مورد نظام ارجاع الکترونیک داشتیم و در این نشست، گزارشی از اقدامات و پیشرفت ها، ارائه شد.

وی افزود: تمام روستاها و شهرهای کمتر از ۲۰ هزار نفر استان گلستان، تحت پوشش نظام ارجاع الکترونیک قرار گرفتند و چرخه نظام ارجاع الکترونیک در این استان تکمیل شد که این توفیق بسیار بزرگی است.

بنابر اعلام وبدا، وی تصریح کرد: خوشبختانه داشبورد مدیریتی نظام ارجاع الکترونیک که یکی از ابزارهای مهم دیده بانی در نظام ارجاع است در استان گلستان رونمایی و مقرر شد به زودی جمعیت شهرهای بیشتر از ۲۰ هزار نفر نیز تحت پوشش نظام ارجاع قرار گیرند.

معاون درمان وزارت بهداشت افزود: در حال حاضر چهار دانشگاه علوم پزشکی در سطح کشور برای اجرای نظام ارجاع، اقدامات مناسبی انجام داده‌اند و این دانشگاه‌ها نیز باید تا شش ماه آینده، چرخه نظام ارجاع را در مناطق تحت پوشش خود تکمیل کنند.