کد خبر : 180494 تاریخ : ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۶ دي - 12:44
رای اعضای شورای شهر به عدم افزایش تعرفه اماکن ورزشی تا پایان سال اعضای شورای شهر تهران به افزایش تعرفه اماکن ورزشی شهرداری در دو ماه پایانی سال رای مثبت ندادند.

نوآوران آنلاین- صبح امروز بررسی لایحه افزایش تعرفه اماکن ورزشی شهرداری تهران روی میز بررسی شورا قرار گرفت و حجت نظری - رییس کمیته ورزش شورای شهر تهران – با بیان این‌که شهرداری تهران امسال پیشنهادی مبنی بر افزایش تعرفه اماکن ورزشی ارائه داد که توسط شورای شهر بررسی شد و از آنجایی که این لایحه در زمان ریاست مدیر قبلی سازمان ورزش بود، نتوانستیم جلساتی در رابطه با بررسی این موضوع بگذاریم.

وی با بیان این‌که در جلسات مشترکی که با سازمان ورزش در زمان ریاست مدیرعامل جدید داشتیم، مقرر شد از آنجایی که از نیمه سال عبور کردیم فعلا افزایش قیمتی نداشته باشیم، ولی همزمان با بررسی لایحه بودجه ۱۳۹۸ در مورد افزایش تعرفه اماکن ورزشی در سال آینده به جمع‌بندی می‌رسیم.

به گزارش ایسنا، محمود میرلوحی در مخالفت با این پیشنهاد اظهار کرد: ما در تهران ۴۰۰ مرکز ورزشی داریم که ۷۰ درصد ظرفیت آنها خالی است و به دلیل غفلتی که در مورد اصلاح ساختار داشتیم تعرفه‌های سازمان ورزش افزایش پیدا نکرد.

وی با بیان این‌که اکنون تعرفه‌های اماکن شهرداری حتی ۴۰ درصد ارزان‌تر از مراکز دولتی است، گفت: باید حواسمان باشد که در مورد تعرفه‌های سازمان ورزش کلاه سرمان نرود.

در ادامه حق‌شناس با بیان این‌که ما در مورد سلامت میلیون‌ها تهرانی صحبت می‌کنیم، گفت: ما برای دو ماه باقی‌مانده از سال نباید افزایش تعرفه داشته باشیم و این مهم باید به سال آینده موکول شود.

همچنین شجاع‌پوریان معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری نیز با بیان این‌که نباید با افزایش تعرفه‌ها آن هم در دو ماه پایانی سال هزینه سنگینی در افکار عمومی بپردازیم، اظهار کرد: با توجه به افزایش هزینه اداره مجموعه‌ها و همچنین افزایش نگه‌داشت، فرسودگی مراکز و حق‌الزحمه پرسنل، پیشنهاد این است که در سال آینده تعرفه‌ها پیشرفت خوبی داشته باشند.

به گزارش ایسنا، در ادامه اعضای شورای شهر به پیشنهاد کمیسیون فرهنگی مبنی بر عدم افزایش تعرفه‌های اماکن ورزشی با ۱۵ موافق، موافقت و این موضوع به تصویب رسید.