کد خبر : 178483 تاریخ : ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۹ آذر - 11:48
رئیس ستاد برگزاری سومین نمایشگاه ایران اکسپو: تقاضا برای شرکت در نمایشگاه ایران اکسپو 2018، چشمگیر بود تکبیری استقبال و رشد شرکت‌کنندگان با وجود شرایط تحریم از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران را چشمگیر‌ دانست و گفت: تاکنون 670 تاجر و بازرگان از 57 کشور برای حضور در این دوره از نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

نوآوران آنلاین-

به گزارش ستاد خبری ایران اکسپو، مجید تکبیری‌ رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه‌ توانمندی‌های صادراتی ایران در دومین نشست خبری این نمایشگاه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: صنعت نمایشگاهی به عنوان هاب‌ توسعه در دنیا شناخته می‌شود و به واسطه نمایشگاه‌ها بسیاری از حوزه‌های دیگر صنعت نیزتقویت می‌شود.

وی افزود: سومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران  با هدف ارائه و بازاریابی‌ کالای ایرانی و همچنین تقویت بنیه‌ شرکت‌های کوچک و متوسط و ایجاد بازارهای جدید برای آنها و در مجموع بی اثر کردن تحریم‌ها علیه ایران  با دیپلماسی اقتصادی و پرچم‌داری بخش خصوصی برگزار می‌شود.

تکبیری‌ با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد: در سومین دوره از برگزاری ایران اکسپو‌ برای حضور حداقل 60 کشور برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تاکنون 670 تاجر و بازرگان از 57 کشور برای حضور در این دوره از نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه‌ توانمندی‌های صادراتی ایران افزود: 20 هیئت عالی مرتبه از 20 کشور دنیا در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و 13 مقام بلند پایه اتاق بازرگانی و 4 مقام سیاسی و اقتصادی از کشورهای مختلف برای حضور اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی استقبال و رشد شرکت‌کنندگان با وجود شرایط تحریم از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران را چشمگیر‌ دانست و گفت: 12 گروه کالایی برای شرکت در سومین دوره ایران اکسپو‌ پیش‌بینی شده است و قریب به 400 نشست تجاری و  بی تو بی‌ بین تجار و صادرکنندگان‌ طرح‌ریزی شده تا در تاریخ 22 و 25 آذر ماه بتوانند نتایج سومین دوره نمایشگاه ایران اکسپو را به حداکثر برسانند.