کد خبر : 178223 تاریخ : ۱۳۹۷ جمعه ۱۶ آذر - 12:12
مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا: مگاموتور نقش مهمي در توليد محصولات آينده سايپا دارد دو شركت مگاموتور و تحقيقات نوآوري سايپا نقش مهمي در توليد محصولات گروه سايپا دارند و بر همين اساس گروه سايپا برنامه هاي مشخص و منسجمي براي توليد محصولات جديد با فن آوري روز دنيا در دستور كار دارد.

نوآوران آنلاین-به گزارش سايپانيوز؛ مراسم توديع و معارفه جمشيد حيدركندري مدير عامل پيشين شركت مگاموتور و بهروز غفاري مديرعامل جديد اين شركت با حضور محمدرضا سروش مديرعامل گروه خودروسازي سايپا، اعضاي هيات مديره، مديران عامل و جمعي از مديران ارشد سايپا برگزار شد.
در اين مراسم دکتر سروش ضمن تقدير و تشكر از زحمات مهندس كندري افزود: شركت مگاموتور جزء شركت هاي پيشرو و ارزشمند گروه سايپا است.
مديرعامل گروه سايپا خاطر نشان كرد: شركت مگاموتور از پتانسيل و توان داخلي خوبي براي توليد محصولات برخوردار است و لازم است با تلاش و همكاري بيشتر زمينه را براي توليد قواي محركه در راستاي افزايش توليد نهايي در ساير شركت هاي گروه فراهم کرد.
وي تاكيد كرد: شركت مگاموتور بايد با استراتژي همكاري با شركت هاي مادر و صاحب نام توليد كننده و فروشنده مواد اوليه، هزينه توليد را كاهش و كيفيت را افزايش دهد و همچنين با جلب اعتماد و جذب سرمايه گذاران داخلي در حوزه موتور و گيربكس بستر لازم براي توسعه زير ساخت در اين مجموعه مهم فراهم شود.
مديرعامل گروه سايپا افزود: در شرايط كنوني بايد تهديد را به فرصت تبديل كرد كه در اين مسير همدلي، تلاش جمعي و استفاده درست از پتانسيل هاي داخلي لازم است، به نحوي كه با شناسايي توليدكنندگان توانمند داخلي و همكاري با آنها شرايط اشتغال و رونق اقتصادي در كشور را بهبود بخشيم.
وي شفافيت و نظارت دقيق در فرايند تامين را مهم دانست و افزود: بايد با ساماندهي و ايجاد ابزار كنترلي، خطای انساني را كاهش دهيم و با تمركز در توليد در راستاي اهداف سازمان گام برداريم و حاشيه هاي سازمان را كاهش دهيم.
سروش اظهار كرد: نياز است شركت مگاموتور با نگاه به آينده و مطابق با استانداردهاي زيست محيطي براي توليد محصولات با شرايط خاص برنامه داشته باشد و همچنين شرايط كسب و كار را در مسير زمان پيش برده و مطابق با محصولات شركت هاي گروه در زمينه توليد قواي محركه اقدام لازم را انجام دهد.
وي يادآور شد: دو شركت مگاموتور و تحقيقات نوآوري سايپا نقش مهمي در توليد محصولات جديد گروه سايپا دارند و بر همين اساس گروه سايپا برنامه هاي مشخص و منسجمي براي توليد محصولات جديد با فن آوري روز دنيا در دستور كار دارد.
مدير عامل گروه سايپا گفت: براي رسيدن به جايگاه واقعي سايپا و شرايط مطلوب بايد همه همكاران طبق برنامه هاي اعلام شده به صورت منسجم با يك هدف مشترك در راستاي موفقيت سازمان گام بردارند كه مطمئنا با كار تيمي و احساس مسئوليت بيشتر در قبال ذي نفعان و سهامداران، شركت سايپا به روزهاي اوج خود باز خواهد گشت.

 سروش در اين مراسم از زحمات حيدركندري مديرعامل پيشين شركت مگاموتور كه سال ها در عرصه صنعت با خوش نامي و توان بالا كار كرده، تقدير و تشكر و همچنين براي آقاي بهروز غفاري مديرعامل جديد مگاموتور كه سال ها در زمينه توليد و قطعات فعاليت داشته اند آرزوي موفقيت و سربلندي كرد. 
گفتني است كندري مديرعامل پيشين شركت مگاموتور بر اساس اجراي قانون منع به كارگيري بازنشستگان با گروه سايپا قطع همكاري کرد.