کد خبر : 178174 تاریخ : ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۵ آذر - 13:16
معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان: هنوز گروهی مسئولیت این حادثه تروریستی را بر عهده نگرفته است/ انتقال یکی از مجروحان به اتاق عمل معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: هنوز گزارشی از مجروحان حادثه تروریستی چابهار نیست اما جلسه شورای تامین برگزار می‌شود. اوضاع تحت کنترل است و عبور و مرور از این منطقه در حال انجام است.

نوآوران آنلاین- مرعشی معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به آخرین جزئیات حادثه امروز گفت: خودروی بمب‌گذای شده قصد ورود به مقر فرماندهی انتظامی را داشت که با مقاومت نگهبان مواجه شد و این منجر به شهادت ۲ نفر  و زخمی شدن ۳ نفر شد که یکی از مجروحان هم اکنون در اتاق عمل است.

وی افزود: تا این لحظه گروهی مسئولیت این عملیات را بر عهده نگرفته است اما مشخص است کسانی که قصد برهم زدن امنیت و نظم را دارند، پشت قضیه هستند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان در پاسخ به این سوال که‌ آیا در بین حادثه‌دیدگان مردم عادی هم هستند، گفت: هنوز گزارشی از مجروحان نیست اما جلسه شورای تامین برگزار می‌شود. اوضاع تحت کنترل است و عبور و مرور از این منطقه در حال انجام است.