کد خبر : 178163 تاریخ : ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۵ آذر - 12:44
اشرار آرژانتینی به مادرید رسیدند سانتیاگو برنابئو؛ با چاقو وارد شوید! رافائل دی سیو، رهبر افراطی های بوکاجونیورز توانست مجوز خروج از کشور را دریافت کند و امروز وارد مادرید خواهد شد. رهبر افراطی های ریور نیز فردا به مادرید می رسد.

نوآوران آنلاین- یکشنبه در برنابئو بوکا و ریور به مصاف هم خواهند رفت. دیدار برگشت فینال لیبرتادورس که شنبه هفته گذشته به دلیل اغتشاشات هواداران ریورپلاته  برگزار نشد و میزبانی بازی از این باشگاه سلب شد.

این بازی به مادرید و ورزشگاه اختصاصی رئال منتقل شد و قرار بر این شد که هواداران بوکا نیز به ورزشگاه بیایند در حالی که اگر بازی در ورزشگاه ریور و طبق برنامه انجام می شد، هواداران بوکا به دلایل امنیتی اجازه ورود به ورزشگاه را نداشتند.

کاروان بوکا روز گذشته و کاروان ریور صبح امروز وارد شهر مادرید شدند و در هتل های خود استقرار یافتند.

ساعاتی پیش رسانه های آرژانتینی خبر ترسناکی را برای مادریدی ها منتشر کردند. اینکه رهبران گروه افراطی "La12" بوکا جونیورز به سرکردگی رافائل دی سیو، توانسته اند مجوز خروج از آرژانتین را دریافت کرده و به مادرید سفر کنند. آنها که 14 تا 15 نفر هستند، سابقه شرارت در ورزشگاه ها و بیرون آن و نیز حبس های چند ساله را دارند و هیچ کدام در آرژانتین حق ورود به ورزشگاه ها را ندارند با این حال همگی با اجازه قاضی سابرینا نامر توانسته اند مجوز خروج را دریافت کنند که برای اسپانیایی ها و آرژانتینی ها شگفت اور بوده است.

طبق قوانین، نیروهای حراست حاضر در برنابئو نمی توانند مانع ورود آنها به ورزشگاه شوند چرا که قوانین انضباطی آرژانتین کاربردی در اسپانیا نخواهند داشت و جالب اینکه همگی آنها بلیت بازی را خریداری کرده اند.

 

مجوز خروج دی سیو

 

 

دی سیو که سالهاست نفر شماره یک "Barras brava"(گروه های افراطی) بوکا جونیورز است، روز گذشته در مراسم بدرقه کاروان بوکا همراه با یارانش جلوی اتوبوس راه می رفت و مشخص بود که هواداران بوکا برای او احترام ویژه ای قائل هستند. او چندی پیش و پس از 4.5 سال زندان آزاد شد.

طبق ادعای رسانه های آرژانتینی، هشت نفر از رهبران معروف ترین گروه افراطی ریورپلاته به نام "Los Borrachos del Tablón" نیز مجوز خروج از کشور را دریافت کرده و به مادرید خواهند رفت بدون اینکه کسی بتواند مانع ورودشان به برنابئو شود.

رسانه های اسپانیایی به شدت از این مساله ابراز نگرانی کرده و وضعیت مادرید در روز مسابقه را قرمز اعلام کرده اند. تقریبا می توان اطمینان داشت که با حضور دو گروه افراطی اول بوکا و ریور در برنابئو، حوادثی ناگوار پس از بازی رخ خواهد داد. پیش بینی شده است که بیش از 5 هزار نیروی پلیس در روز بازی وظیفه حفظ امنیت ورزشگاه را بر عهده داشته باشند. تقریبا دو برابر زمانی که ال کلاسیکو برگزار می شود.