کد خبر : 178012 تاریخ : ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۳ آذر - 13:23
مذاکره فدراسیون دوچرخه سواری با گزینه ها باز هم در بن بست؟ تیم دوچرخه‌سواری جاده همچنان بدون سرمربی فدراسیون دوچرخه سواری چند روز پیش مذاکره ای با یک گزینه دیگر برای هدایت تیم ملی جاده داشت اما به نظر نمی رسد توافقی در کار باشد.

نوآوران آنلاین- فدراسیون دوچرخه سواری پس از اینکه نتایج ضعیفی در بازی های آسیایی۲۰۱۸ گرفت، کادرفنی تیم های ملی خود را برکنار کرد. با وجود اینکه سه ماه از پایان بازی های آسیایی گذشته اما هنوز تیم ملی جاده ایران بدون سرمربی است و تا زمانی هم که سرمربی مشخص نباشد، برنامه های تیم هم بلاتکلیف خواهد بود.

فدراسیون ابتدا قادر میزبانی را به عنوان گزینه معرفی کرد اما میزبانی اعلام کرد نمی‌تواند هدایت تیم ملی جاده را بپذیرد. پس از میزبانی، مجید ناصری به عنوان گزینه جدی دیگر مطرح شد و حتی در این میان مدیر تیمهای ملی چند روز پیش صحبت هایی با او انجام داد اما به نظر می رسد فدراسیون با این مربی هم به توافق نرسد و باید به دنبال گزینه دیگری باشد.

مجید ناصری در گفتگو با ایسنا در باره ی شرایطی که برای پذیرش سمت سرمربیگری تیم ملی دوچرخه سواری جاده ایران دارد، بیان کرد: زیر ساختها باید درست شود. سالها پیش به این امید که زیر ساختها درست شود و برنامه ها طولانی مدت باشد، آمدم اما این طور نشد و سیاست فدراسیون هنوز هم تغییری نکرده و هنوز هم دومانده به یک رویداد کادرفنی انتخاب و اردو ی تیم ملی تشکیل می شود. متاسفانه در دوره های گذشته به وعده‌ها وفا نشد بنابراین سخت می توان اعتماد کرد. اگر بستر مناسب فراهم شود، زیر ساختها را اصلاح کنند و برنامه دراز مدت داشته باشیم می توان کار کرد.

ناصری در پاسخ به این پرسش که مسائل مالی چقدر برای او اهمیت دارد، : این اولویت بعدی است. البته فدراسیون هنوز تعهداتی از گذشته دارد که باید تکلیف آن مشخص شود. پاداش مربی به من پرداخت نشد و وضعیت سابقه بیمه من نامشخص است.

او در پاسخ به این پرسش که وقتی سرمربی تیم جاده بود در تصمیماتش کسی دخالت می کرد، گفت: خوشبختانه من کارهایم را مستقیم انجام می دادم و به کسی اجازه دخالت ندادم اما همکاری ضعیف بود و اینکه عنوان کردم زیرساختها باید درست شود یکی، همین بحث همکاری است. اگر زیرساختها درست شود آن موقع می توانیم مذاکره  کنیم در غیر این صورت با این وضع موجود همکاری منتفی است. در هر حال امیدوارم کاری انجام دهیم که دوچرخه سواری از این وضعیت بحرانی خارج شود. همین که دوچرخه سواری از بازی های آسیایی دست خالی بازگشت نشان می‌دهد باید جدی‌تر به وضعیت آن رسیدگی کرد.

 ناصری همچنین از حضور در سمینار اتحادیه جهانی دوچرخه سواری خبر داد و گفت: سمیناری برای تورهای جهانی در پیش دارم و در فصل جدید در مسابقات سطح بالاتری حضور خواهم داشت.