کد خبر : 177671 تاریخ : ۱۳۹۷ شنبه ۱۰ آذر - 00:18
پیشکسوت پرسپولیس: رفتارسه بازیکن تاسف آور بود/امیدوارم زورپرسپولیس به فدراسیون برسد پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم با وجود کمبود بازیکن خوب نتیجه می‌گیرد و چاره‌ای جز بردهای اقتصادی ندارد اما دلیل نمی شود بازیکنان به تندی باهم برخورد کنند.

نوآوران آنلاینمرتضی فنونی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ماشین سازی تبریز گفت: تیمی که نایب قهرمان آسیا شده است نیمکت بسیار جوانی دارد.  شما دیدید به جای علی علیپور که آقای گل فصل گذشته لیگ برتر شده بود بازیکنی وارد زمین شد که مجموع دقایق حضورش در بازی های این فصل کمتر از ۱۵ دقیقه است.

پیشکسوت تیم پرسپولیس ادامه داد: با این حال فکر می کنم اعتماد به نفس لازم و اتحاد تیمی بین بازیکنان به وجود آمده است و آنها با مدیریت خوبی که سرمربی تیم ایجاد کرده روند مثبت  خود را حفظ کرده و به دنبال کسب نتیجه است.

وی درباره برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل ماشین سازی تصریح کرد: اگر پرسپولیس بازیکن داشت قطعا به برد پرگلی می رسید، تیمی که بازیکن ندارد مجبور است بردهای اقتصادی کسب کند. تقریبا هر سه الی چهار روز یک بار پرسپولیس بازی می کند و همین موضوع باعث شده تا بازیکنانش با مصدومیت مواجه شوند.

فنونی زاده با انتقاد از ایجاد تنش توسط برخی بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد: غیر از نکات مثبت پرسپولیس باید به مسائل اخلاقی هم توجه کرد. در نیمه اول بازی پرسپولیس و ماشین سازی، احمد نوراللهی با عیرضا بیرانوند به بدترین شکل ممکن برخورد کرد. رفتار زشتی که عالیشاه تکمیلش کرد. نوراللهی چرا باید بر سر بیرانوند که نقش کلیدی دارد فریاد بزند. عالیشه هم مگر حرفه ای نیست؟ او چرا با برخی هواداران ماشین سازی برخورد کرد. این چه رفتاری است که او انجام می دهد. واقعا رفتار آنها تاسف آور بود. اگر برانکو باز هم می خواهد قدرت مدیریتی اش را به رخ بکشد باید نوراللهی را بازی ندهد تا او ادب شود!

فنونی زاده در مورد اهمیت دیدارهای پرسپولیس مقابل نمایندگان اصفهان در هفته آینده نیز صحبت کرد و گفت: درباره بازی های پرسپولیس مقابل ذوب آهن و سپاهان فقط باید بگویم امیدوارم زور پرسپولیس به فدراسیونی ها برسد!

فنونی زاده در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس اگر بتواند در چند بازی باقی مانده خود تا پایان نیم فصل امتیازات نسبتا خوبی را جمع آوری کند خواهد توانست بار دیگر به صدر جدول برگردد و عرض اندام کند.