کد خبر : 177135 تاریخ : ۱۳۹۷ دوشنبه ۵ آذر - 11:19
گوشی هوشمند سامسونگ G5‌ و 6/7 اینچی با 6 دوربین در راه است سرویس ترجمه نوآوران / بخش زبان انگلیسی (گلنوش محب علی)

نوآوران آنلاین- شرکت سامسونگ در حال حاضر بر روی گوشی هوشمندی کار می کند که مجهز به 6 دوربین و اتصال 5 Gاست و یک صفحه نمایش بزرگ 6/7 اینچی دارد.

گزارش جدیدی از وال استریت ژورنال منتشر شده که ادعا می کند سامسونگ در حال آماده سازی گوشی هوشمند جدیدی است که با 6 دوربین، دو دوربین در جلو و 4 دوربین در عقب تصاویر فوق العاده ای خلق می کند. به نظر می رسد سامسونگ می خواهد با گوشی هوشمند جدیدش با هوآوی مدل« Mate 20 Pro » دارای سه دوربین رقابت کند که با زوم 5 برابری هیبریدی می تواند تا فاصله 2/5 سانتیمتری از سوژه، تصاویر ماکرو خلق کند.

این دستگاه جدید با اسم رمز «Beyond X»، دارای قابلیت اتصال 5 Gاست و صفحه نمایشی بزرگ تر از «گلکسی نوت9» و «گلکسی S10 » دارد. بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، سامسونگ ویژگی های دیگری برای این گوشی هوشمند قائل شده که آن را از سایر دستگاه های موجود در بازار متمایز می کند. در بخش دیگری از این گزارش اطلاعاتی مربوط به «گلکسی S10 » آمده که دو یا سه مدل آن، در ماه فوریه سال آینده به بازار عرضه می شود.

همچنین با توجه به اینکه رویداد «MWC» از 25 فوریه آغاز خواهد شد، این زمان‌بندی درست به نظر می رسد و احتمالاً سامسونگ برای رویداد دیگری در شهر نیویورک نقشه هایی دارد.

از این گزارش بر می آید که «گلکسیS10 » احتمالا شارژر بی سیم داشته باشد و این به معنی وجود باتری های بزرگ‌تر در گوشی های «سریS» است. سامسونگ همچنین در نظر دارد در مدل «گلکسی S10» از ویژگی شارژ‌ بی‌سیم معکوس که مشابه آن را قبلاً در گوشی هوآوی مدل «Mate 20 Pro» دیدیم، استفاده کند.

در نهایت اینکه گوشی تاشوی سامسونگ احتمالا «گلکسی فلکس» یا «سامسونگ فلکس» نام خواهد داشت. جالب این‌که پیشتر، «LG» در سری فلکس خود از صفحه نمایش انعطاف‌پذیر استفاده کرده است، اما آیا سامسونگ واقعاً به ساخت گوشی هوشمندی با 6 دوربین نیاز دارد؟ البته که نه، اما این روند ظاهرا به ترندی تبدیل شده که کدام کمپانی می تواند دوربین های بیشتری در طراحی های خود به کار گیرد!

 

منبع   « gsmarena.com » :

21 نوامبر 2018 میلادی برابر با اول آذر 1397 هجری شمسی